Vad gör vi? Del CCXXII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oooooch så är jag ju där i OM-tänket. Tänk OM det syns nån gammal hjärtinfarkt jag inte vetat om, om EKG tas?!? Ja men vad lärde jag mig igår? Att jag fick stresspåslag helt i onödan då ju inte blodtrycket är åt helvete (skönt faktiskt att ha det kollat, ska ju faktiskt tas ibland trots allt). Såååååå jag räknar med att det är bra, annars får jag ta det då!

Kopplar just nu av i soffan och lyssnar på brasan som sprakar 🥰.

Nu börjar jag känna att det är slutet av arbetsdagen, fokuset funkar halvkasst :p Ska höja skrivbordet och stå upp en stund, det brukar hjälpa för att skärpa till sig en stund.

• Gilla
Reactions: Sel
Oooooch så är jag ju där i OM-tänket. Tänk OM det syns nån gammal hjärtinfarkt jag inte vetat om, om EKG tas?!? Ja men vad lärde jag mig igår? Att jag fick stresspåslag helt i onödan då ju inte blodtrycket är åt helvete (skönt faktiskt att ha det kollat, ska ju faktiskt tas ibland trots allt). Såååååå jag räknar med att det är bra, annars får jag ta det då!

Varför i hela friden skulle en ung frisk människa ha haft en hjärtinfarkt :confused: ? Den risken måste ju vara minimal.

Har du aldrig tagit ekg?

Du verkar ha väldigt mycket hälsoångest :heart Finns hjälp att få! Obs sägs i all välmening, det måste vara jättejobbigt.

20251201_153546.webp

Dagens ring!
Var redigt pyssligt att löda fattningen till stenen, men var värt det för att få fast den. Känns som att jag lärt mig mycket på den här ringen, vilket är roligt.

Jag har aldrig gjort det, men har i för sig bara varit på någon enstaka koll i mitt liv överhuvudtaget. Antar att du kanske menar någon typ av hälsokoll genom jobbet?
Genom landstinget vid 30, 40 det är vid 50 tror vid 60 med. Via jobbet krävs det därför avsa jag mig både 30 och 40 eftersom att jag precis har gjort eller skulle göra hos samma läkare.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXVI
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXV

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund