Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste du väljaFunderar på om jag ska ta chips ikväll. Eller kanske lite choklad? Livets svåra val!
Måste du välja![]()
Stämplar ut och åker hem, Chefen är grymt pissed på vår leverantör vi ska bara besluta i hur vi ska gå tillväga.
Känns gött att ha vettig ledning iallafall
Jag gick förbi den tre gånger och kände att jag var tvungen att ha den@Unafraid Åh, kul att du köpte den (såg den på SIHS), så fin![]()
Hittat en resa till/i Kongo! Vem är inte sugen på sånt. Wow!! Tänk om man hade haft pengarna. Så häftigt!
apropå sensorer så visade en bekant sin nya pump . Två små grejor på magen och inga sladdar. Ingen klump att ha i en ficka eller så. Bara två ploppar, typ sensorer, och en behändig handenhet.Är fö hemma efter att ha försökt lämna tillbaka en adventsljustake jag köpte på Kjell till Clas Ohlson
Får försöka ge mig ut på söndag, bävar över trängseln, eftersom det kommer kattmat/sand imorgon mellan 10-17. Måste även hämta ut paket. Inget roligt dock, bara mina nya sensorer från abbott.
apropå sensorer så visade en bekant sin nya pump . Två små grejor på magen och inga sladdar. Ingen klump att ha i en ficka eller så. Bara två ploppar, typ sensorer, och en behändig handenhet.
Du är inte värdelös!Förlåt att jag bara klagar, men vill inte lägga det på IRL-vänner just nu
Är så trött på att vara sjuk!! Trodde jag ändå skulle fått lite effekt av penicillinet till nu, men mår fortfarande skräp. Halsen värker, jag är svintrött och blir utmattad av att plocka lite i lgh.
Hundarna är understimulerade till tusen och jag blir så ledsen över att jag blir sur på dem över det. Försökte trickträna lite för att ge lite mentalt jobb iaf, men det blev så klart pannkaka.
Skulle fått hjälp med handling, men inte hört något sen igår och vill inte störa när det inte är så viktigt egentligen.
Känner mig värdelös och ensam![]()
OkejHaha nej, egentligen inte
Dock föredrar jag det ena eller det andra![]()
Det var min tanke också (har bara 3 pepparkakor kvarJag som ville baka en massa kakor i helgen...