Vad gör vi? Del CCXXII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
1000014430.webp

Löjligt nöjd över min sihs -shopping 🥰

Hemma och har ätit lite efter jobbet. Är dödstrött men ska redigera manus en stund nu. Har bara hunnit redigera på papper när jag ätit frukost en stund varje morgon den här veckan. Målet är att få andra halvan av manuset klart i helgen så jag kan skicka till testläsarna!

Är fö hemma efter att ha försökt lämna tillbaka en adventsljustake jag köpte på Kjell till Clas Ohlson :bag:

Får försöka ge mig ut på söndag, bävar över trängseln, eftersom det kommer kattmat/sand imorgon mellan 10-17. Måste även hämta ut paket. Inget roligt dock, bara mina nya sensorer från abbott.

Är fö hemma efter att ha försökt lämna tillbaka en adventsljustake jag köpte på Kjell till Clas Ohlson :bag:

Får försöka ge mig ut på söndag, bävar över trängseln, eftersom det kommer kattmat/sand imorgon mellan 10-17. Måste även hämta ut paket. Inget roligt dock, bara mina nya sensorer från abbott.
apropå sensorer så visade en bekant sin nya pump . Två små grejor på magen och inga sladdar. Ingen klump att ha i en ficka eller så. Bara två ploppar, typ sensorer, och en behändig handenhet.

apropå sensorer så visade en bekant sin nya pump . Två små grejor på magen och inga sladdar. Ingen klump att ha i en ficka eller så. Bara två ploppar, typ sensorer, och en behändig handenhet.

Jag har alltid bara haft en sensor och en liten separat läsare`Tyvärr, vilket är en stooor försämring kan man inte koppla på avläsare och mobil till Libre 3. Gör nästan att jag kommer gå tillbaka till 2:an igen. Pump låter jättebra men jag är inte tillräckligt stabil för en pump enligt min läkare, tyvärr.

Förlåt att jag bara klagar, men vill inte lägga det på IRL-vänner just nu 😭
Är så trött på att vara sjuk!! Trodde jag ändå skulle fått lite effekt av penicillinet till nu, men mår fortfarande skräp. Halsen värker, jag är svintrött och blir utmattad av att plocka lite i lgh.

Hundarna är understimulerade till tusen och jag blir så ledsen över att jag blir sur på dem över det. Försökte trickträna lite för att ge lite mentalt jobb iaf, men det blev så klart pannkaka.

Skulle fått hjälp med handling, men inte hört något sen igår och vill inte störa när det inte är så viktigt egentligen.

Känner mig värdelös och ensam 😞
Du är inte värdelös! <3

Har gått och blivit förkyld så har sovit större delen av dagen. Då det ska regna myyycket enligt helgprognosen så tänker jag att jag ska släpa mig ut (med munskydd) och springa in lite snabbt på affären senare när de har mindre kunder men börjar vilja sova igen:p Jag som ville baka en massa kakor i helgen...

Firade dagens positiva besked med sushi och är nu inne på cider nr 3.
I morgon ska jag ta bussen till Musikhjälpen.
Skittider hem så får se om jag sover över i mitt syskonbarns lägenhet eller om jag tar en tidig buss. Det ska regna så jag får se.

Hämtade mitt paket och köpte en sådan där thai cube med ris och kyckling, tyckte det stod sötsur sås men undrar om det kan ha stått söt chilisås istället. Starkt och inte sötsur alls. Inte gott, ville ju ha sötsur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det var enda anledning till att jag köpte, för att jag var sugen på det...

Nåja, selen passar och det ska bli intressant att se om den hjälper mot att hon studsar framför fötterna vid hundmöten då den har handtag framtill.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXVI
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXV

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund