Jag gör lite av varje. Ätit middag, rester med kyckling och grönsaker (utan bea), diskmaskin, tvättmaskin och torktumlare har fått arbeta. Jag har rastat hundar. Jag har delat deras hundgodis i mindre bitar och tränat lite när jag ändå pillade med deras godis och hade dem hängande i byxorna typ.

Roligt med "snurra runt", de kan det båda två, men bara åt ett håll och det är inte samma håll

Det ser skitroligt ut när de slänger sig på golvet nästan på varandra innan jag sagt "ligg" klart nästan. Jätteduktiga! I morse kom spionen upp i sängen, det sker ytterst sällan, rottekotten blev genast svartis och skyndade sig upp hon med, närmast matte.
Jag har även flyttat runt lite saker så det ser bättre ut, blir bättre och passar bättre. Vikt tvätt. Pratat med chefen, skulle prata med henne igen, men får bli på fredag i så fall eftersom hon inte ringt. Pratat med en kollega. Har semester men det var någon semesterfråga vi löste tillsammans. Insåg att jag snart ändå har sommarsemester. Vecka 25 börjar den. Väntar på ett paket från Apotea med en massa medicin i som ska in i mina lådor i ordning.
Och däremellan lyssnar jag på musik och tittar på Jurassic Park andra filmen.
Att ta semester denna veckan var en bra idé ändå. Terapeutbesöket förra veckan gjorde mig väldigt upprörd och jag känner mig väldigt stressad psykiskt. Förstår att han ringde för att följa upp hur jag mådde och att han även sa att jag kan ringa hans kollegor denna veckan när han inte är på plats. Det är länge sedan jag mått så här väldigt dåligt som nu känner jag.
Har kommit på att jag till och med slänger i mig min mat numera och när jag är ute med hundarna skyndar jag på. Kan inte ens sitta och titta på en film i ett streck utan att avbryta och göra en massa annat. Har valt Jurassic Park för de påminner inte om de hemskheter jag varit med om, de är liksom safe så att säga. Utöver det mardrömmar varje natt och så fort jag hör barn utanför lägenheten blir jag nervös över om de ska hålla på och störa sig mot min lägenhet igen. Försöker ta det lugnt nu, äta lugnare, gå lugnare."Notera, inte värdera". Andas. Försöker.
Nästa vecka börjar jag jobba mina fyra timmar igen, behöver få kontroll över mig innan dess för att orka känner jag. Onsdag är 3 av timmarna en kodningsutbildning som jag (och chefen som min ledsagare) ska sitta med på. Måste få ordning på huvudet.