Kolasnittar. Ska man baka något supersnabbt och som också är jättegott så är kolasnittar verkigen en favorit
! Segmjuka goda kakor på några minuter. Just de här är det flingsalt på också - det blev verkligen inte sämre!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är det lov men vi kör lovskola tis-tors.Ätit lunch på donken, träffade en fd elev som jobbar extra där. Kändes fint att hen blev så glad.
Handlat lite och såg att de hade sån tapasfruktbricka på kort datum igen, 50kr istället för 199kr. Ska lyxa på det ikväll!
Vi har flugit drake i blåsten och så har jag både tvättat och kört diskmaskin.
Nu puttrar en vildsvinsgryta på spisen i långsam takt.
Sjuk ångest inför jobb igen imorgon, så jobbigt att känna såhär inför jobbet hela tiden..![]()
Otippat gott med lite solrosfrön på före gräddning medKolasnittar. Ska man baka något supersnabbt och som också är jättegott så är kolasnittar verkigen en favorit! Segmjuka goda kakor på några minuter. Just de här är det flingsalt på också - det blev verkligen inte sämre!
Jag har en make som är hysteriskt allergisk mot just solrosfrön, så det får jag nog låta bli...Otippat gott med lite solrosfrön på före gräddning med![]()
Svårt att få tag på nu kanske, men jag vill tipsa om Nektarkällarens honung med pepparmynta. Brukar äta en rågad tesked när jag har hosta eller ont i halsen.Gör ont att svälja. Drack te men hjälpte inte ett dugg. Inget vettigt som hjälper. Måste hitta på nått.
Och fortsatt pissväder.
Vill bara lägga mig under närmaste sten nu.
Blir bättre väder i veckan. Det är bra.
Låter rimligt!Jag har en make som är hysteriskt allergisk mot just solrosfrön, så det får jag nog låta bli...![]()
Vitlök! Rå. Tugga snabbt och skölj ner med vatten.Gör ont att svälja. Drack te men hjälpte inte ett dugg. Inget vettigt som hjälper. Måste hitta på nått.
Och fortsatt pissväder.
Vill bara lägga mig under närmaste sten nu.
Blir bättre väder i veckan. Det är bra.
Hade jag hängt tvätt här hade jag nog inte haft någon tvätt...Tränade med hunden en stund sen har jag skruvat fast en takplåt på lillstugan som fladdrade lite i vinden. Tvätten är också hängd på tork ute, borde vara snabb torktid på den![]()
Vi har inte mer än runt 15 m/s i byarna nuHade jag hängt tvätt här hade jag nog inte haft någon tvätt...![]()
Vilka söta!
Men bra med motionVilken dag på jobbet! Det har varit fullt ös med kylar, sängar, barnsängar, värmeelement, spya, en översvämmad toalettoch Fan och hans moster. 25000 steg och ingen vet hur många våningar. Det är kul med skollov!
![]()