Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beroende på delstaterYes! Efter mycket övning kan jag äntligen delstaterna i USA. Är helt klart beroende av detta nu..
Inte i Sverige. Rättigheter säljs per land. På min betalda svenska Prime kostar den 49 kr att hyra.Det är den! Fast titeln i sökningen är bara "Dracula". Den är inkluderad i alla fall.![]()
Åh, där ser man! Jag blev genast lite klokare.Inte i Sverige. Rättigheter säljs per land. På min betalda svenska Prime kostar den 49 kr att hyra.
Beroende av geografispelet Seterra. Man lär sig geografi med hjälp av blindkartor, superkul!Beroende på delstater?
Ja, det går ju fortfarande, de utgår ju från IP adressens location. (Har jag för mig.)Kanske, fast det vore ju konstigt? Min kompis kan i alla fall använda mitt konto för att titta i Sverige, till exempel.
Jo det gör det, men jag hade hoppats på att kunna nyttja den 7 dagars gratisperiod, alt köra en månad och de om det fanns något annat spännande att seÅh, där ser man! Jag blev genast lite klokare.
@Masqueradee får snylta på något utlandskonto då!Fast förtionio spänn känns rätt överkomligt.
Jag är en sådan n00b.Ja, det går ju fortfarande, de utgår ju från IP adressens location. (Har jag för mig.)
Det är iallafall så med tex Netflix, att utbudet beror på var man är. Är ju delvis därför som VPN är populära, man kan hoppa till ett annat lands server och därmed se ut som att man sitter i USA och få deras utbud.
Aha aldrig hört talas omBeroende av geografispelet Seterra. Man lär sig geografi med hjälp av blindkartor, superkul!
Nä, @Masqueradee får skaffa sig en VPN, tex NordVPN och då kunna byta serverÅh, där ser man! Jag blev genast lite klokare.
@Masqueradee får snylta på något utlandskonto då!Fast förtionio spänn känns rätt överkomligt.
Du får mig att känna mig som ett tekniskt snilleJag är en sådan n00b.![]()
Jag har provat flera olika VPN för att kunna se på svensk TV men än så länge har de genomskådat varenda en. Jag tror flera av de större streamingtjänsterna börjar vara rätt savvy på dem.Nä, @Masqueradee får skaffa sig en VPN, tex NordVPN och då kunna byta server
Jag har en gratis VPN men Netflix märker tyvärr av den så jag kan inte rekommendera någon som jag vet funkar.
Jag tycker att det är en riktigt bra streamingtjänst och väl värd att prova på. Om inte annat BARA för "The Boys" liksom.Jo det gör det, men jag hade hoppats på att kunna nyttja den 7 dagars gratisperiod, alt köra en månad och de om det fanns något annat spännande att se![]()
Det misstänker jag ocksåJag har provat flera olika VPN för att kunna se på svensk TV men än så länge har de genomskådat varenda en. Jag tror flera av de större streamingtjänsterna börjar vara rätt savvy på dem.