Vad gör vi? Del CCXXIX

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade tänkt vara dum och slå mig ner i soffan en stund till efter tandborstningen... men se det gick inte för sig! En lurvig liten tjuv hade nämligen lagt sig till rätta på det som jag trodde var min plats. Tur att man har de där små som håller koll på en så att man inte sitter uppe halva natten. 🙈

Nä inte så farligt. Kan bara sova på en sida men det kunde ju varit värre.
Jag kanske var korkad men jag jobbade igår med att vara med på övning stående i 4 timmar men hade kryckor. Så kroppen kanske försöker ta hand om sig från chocken ännu.
Det skulle du nog hoppat över, tänker jag. Var lite rädd om dig själv.

Äter frukost och slöscrollar. Mensvärken från helvetet och jobbat till 16.30 idag. Varav 2,5h är möten som inte berör mig men som jag måste sitta med på. Yeeeey… 🫠
Har stökiga klasser idag och vet inte riktigt vad jag ska låta dem göra för extrauppgifter då min vikarie verkligen slagit sönder hela min planering, både sett till uppgifter och sett till material. Kaos. Oerhört utmattande kaos..

Nåväl, bara att bita ihop och göra det bästa av dagen. Solen skiner iaf!

Yrselnr mikroskopiskt bättre än igår. Innebär att jag iallafall kan sitta upp och äta frukost utan att rummet snurrat. Stå och gå är svårt. Men ska ner till vårdcentralen vid åtta. Ska bli skönt att prata med en läkare och få en objektiv syn på symptomen som tillkommit och diskutera mitt psykiska mående. 1177 har ju också uppmanat mig att söka till vprdcentralen idag.

På jobb. Lite senare än tänkt men typ 20 min tidigare än starttid. Hann tvätta bilen också så nu klan den representrea sig på jobbet igen.

Frulle med, lunch med dags att sluta deppa och ta tag i det igen. Perfekt en måndag.

Ikväll blir det stall och det är sol så passar på att ta en skogstur med hästarna medans vi kan. hovis kommer på onsdag. Kommer sko sen kommer vi boka avlivning. Fått undan allt med papper nu så nu är det "bara" att sätta datum.- Villde ska få chansen att gå på lite grönt räs så släppte ut dem i sommarhagen redan nu så de kan få noppa.

Ska också sätta mig ikväll och skicka in bygglovsansökan så det blir klart.

Första teamsmötet avklarat en liten minipaus tills nästa. Tro på faan jag stakade mig och tappade tråden flera ggr. Mina kollegor undrade vad jag gjort i helgen och om jag fortfarande var berusad :rofl: De vet att jag knappt dricker :D Men jag brukar aldrig staka mig eller tappa tråden såhär :rofl: Hoppas nästa bir bätre. Lönegrundade samtal

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXVIII
  • Vad gör vi? Del CCXXVII
  • Vad gör vi? Del CCXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund