Kan bli tokig när jag handlar vid den här årstiden. Så fort jag råkar nudda kundvagnen får jag en stöt (något av det äckligaste jag vet
) - hemskt
!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag råkade ut för något liknande en gång när jag hade trailern kopplad och fick möte med en lastbil på en smal och krokig väg. Jag slog av motorn tills han backade de 50 m.Promenerat med sonen på cykel och fascinerats (förfasats) över folk.
Det kom en skitstor traktor med dubbelmontage och såmaskin bakpå, på vår lilla väg (ingen mittlinje och regelbundna mötesplatser). Den möter en Tesla. Tror ni Teslan kunde backa till närmsta infart och släppa fram (ca 50m)? Absolut inte. Den gigantiska traktorn fick backa, med släp, typ 250m för att släppa fram bilen.
Blir helt matt..![]()
Ja jag är en person som måste få.ptata om saker för att må bättre , det vet jag sedan tidigare. Därför känns det så djävla märkligt att man måste slåss för att få stöd. Har bara blivit bollad runt melkan Sahlgrenska och vårdcentralen i flera vändor.
Förstår dig, jag har alltid lagt locket på vilket inte direkt verkar vara nån bra strategi.....Men så uselt, hoppas du får rätt hjälp och stöd asap![]()
Ja jag har för länge sen konstaterat att jag mår ännu sämre av att lägga locket på. Jag har haft riktigt svarta, skrämmande tankar den här veckan. Nu känns det som att det lättat lite för saker börja ordna upp sig sakta. Men det är enbart för att jag fått tjata mig blå i ansiktet på olika vårdgivare samtidigt som jag åkt jojo in och ut på akuten.