Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du tror att jag använder förbrukad etsvätska som rengöringsmedel har du fel, det är ny produkt som dessutom neutraliseras innan utsläpp, då är det lika "farligt" som vanligt koksalt, dessutom används natriumpersulfat som en ingrediens i hårblekningsmedel och ni tjejer gillar ju att bleka och även färga håret och där kan man snacka om kemisk cocktail som sen släpps rakt ut i avloppet.Exakt. Det ska lämnas in som farligt avfall när det är förbrukat, inte användas som nån slags rengöringsmedel...
Visst, fast slår man regelbundet halvt ihjäl sig kanske man kan hålla sig till att sitta en stund på farstubron när det är världens sämsta före.Jag gillar inte det, hade jag inte haft hundarna hade jag inte gått utanför dörren och dragit mig undan från folk (speciellt nu när jag inte mår bra psykiskt), men jag kan ändå tycka att det ju är rätt bra att komma ut en stund flera gånger i veckan, året om? Både för det sociala (det är rätt lagom socialt ändå att handla, tycker jag) och för att röra på sig och få frisk luft?
Du skriver att du häller det i toaletten som rengöringsmedel. Hur ska jag tolka det på annat sätt än att du häller ut kemikalier som inte hör hemma i grundvatten?Om du tror att jag använder förbrukad etsvätska som rengöringsmedel har du fel, det är ny produkt som dessutom neutraliseras innan utsläpp, då är det lika "farligt" som vanligt koksalt, dessutom används natriumpersulfat som en ingrediens i hårblekningsmedel och ni tjejer gillar ju att bleka och även färga håret och där kan man snacka om kemisk cocktail som sen släpps rakt ut i avloppet.![]()
Grattis på födelsedagenFrukost på sängen och ett fantastiskt fint halsband i present av familjenSnart ska vi gå upp till ett tjärn 2 km upp i skogen för att grilla korv och äta tårta. Inte jättetråkigt att fylla 37 ändå
![]()
Grattis!Frukost på sängen och ett fantastiskt fint halsband i present av familjenSnart ska vi gå upp till ett tjärn 2 km upp i skogen för att grilla korv och äta tårta. Inte jättetråkigt att fylla 37 ändå
![]()
Åh, hoppas! När blir dom lediga?Iiiiiih! Fått bilderna från lägenheten nu och den ser helt perfekt ut för mig. Dessutom har den badkar!
Är på köplats 2 på den, men på första plats än så länge på en likadan, så håll tummarna för mig.
Frukost på sängen och ett fantastiskt fint halsband i present av familjenSnart ska vi gå upp till ett tjärn 2 km upp i skogen för att grilla korv och äta tårta. Inte jättetråkigt att fylla 37 ändå
![]()
I slutet på februari blir en ledig och den andra i mitten av mars. Så snart!Åh, hoppas! När blir dom lediga?
Kommer bli hur bra som helst!I slutet på februari blir en ledig och den andra i mitten av mars. Så snart!
Lite läskigt är det allt.