Och dessutom, kan ni ha höns, och vill, tycker jag att ni ska köra på! Varför inte liksom!Men fortfarande, det kräver ganska mycket att ta reda på att djurhållningen är bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och dessutom, kan ni ha höns, och vill, tycker jag att ni ska köra på! Varför inte liksom!Men fortfarande, det kräver ganska mycket att ta reda på att djurhållningen är bra.
Jag skulle vilja ha höns för äggen, kaniner för köttet och getter för mjölk och kött.Jo men då vet man alltid vad man har.
Jag vill egentligen inte ha höns, jag är lite rädd för demmen nu har maken snöat in på det och jag tänker inte stoppa honom.
Ärligt talat tror jag inte det kommer bli nåt av det heller
Vilken cool mailadress länsförsäkringar har
Höns är dessutom Fantastiska små husdjur som ger mycket mer behållning än bara ägg.Men fortfarande, det kräver ganska mycket att ta reda på att djurhållningen är bra.
Man måste kunna skämta om allt mellan livet och döden annars går man själsligt under till slut, jag brukar bjuda en hel del på mig själv men det måste vara rätt tillfälle i rätt sällskap. Ett tillfälle när det spårar ur är när det är tacos i församlingsgården och vi börjar tjaffsa om vem som tagit för mycket av nåt eller inte tagit alls och börjar stjäla från varandras tallrikar om man råkar vända sig bort efter nånting när man lägger upp på fatet.Ringde dottern och berättade för henne vem hennes nya pappa är och då sa hon "Så praktiskt, då behöver han inte adoptera mig trots allt! Det är ju lite jobbigt med pappersarbete i Himlen!"Ja jag tror det är större väntetider där än på svenska myndigheter!
Vi skrattar lite åt det ju, men det är lite sorgligt ändå, hon frågade för en månad sedan ungefär om en död person kan adoptera ett barn (hon är 19 dessutom nu, men det tänkte hon inte på ens) eftersom hon på något vis alltid har sett syskonens pappa som sin egen i hemlighet, och inte den hon har. Jag svarade att man inte kan fixa det, men att han säkert inte hade haft något emot det egentligen (hans mamma såg henne som sitt barnbarn och hans syster som sin brorsdotter) med tanke på apskaftet som hon har som pappa. Hon frågade om hon fick ha honom som pappa, kalla honom som det, om jag hade något emot det. Det har jag ju inte, så vi skämtar lite om det för att lätta upp det.
Man får oxå en massa andra husdjur på köpet, löss,möss o illaluktande bajs.Höns är dessutom Fantastiska små husdjur som ger mycket mer behållning än bara ägg.![]()
Man kan behandla för eventuella löss (vi hade aldrig löss... eller möss för den delen.), hålla efter så att man slipper få möss och använda bajset som gödsel.Man får oxå en massa andra husdjur på köpet, löss,möss o illaluktande bajs.
Vad väntade du dig av chilifrukter?Vad ni gör så smaka inte på Jalapenos! ICA hade det som "gåva" och jag testade några stycken för en stund sedan och fy f-n vad det brände i munnen, starkaste jag varit med om i mitt liv![]()
Har du aldrig ätit jalapeños på tacos eller något? De är egentligen ganska milda, men du kanske knaprade på en ilsken kärna eller så!Vad ni gör så smaka inte på Jalapenos! ICA hade det som "gåva" och jag testade några stycken för en stund sedan och fy f-n vad det brände i munnen, starkaste jag varit med om i mitt liv![]()
Har aldrig testat tacos, här var kärnor på dessa och de var inte milda, trodde det var typ som inlagd gurka, pickles eller nåt sånt.Har du aldrig ätit jalapeños på tacos eller något? De är egentligen ganska milda, men du kanske knaprade på en ilsken kärna eller så!
Då förstår jag din förvåning!Har aldrig testat tacos, här var kärnor på dessa och de var inte milda, trodde det var typ som inlagd gurka, pickles eller nåt sånt.
Jag skrattar inte åt Dig, förresten, men situationen låter ju lite dråplig.Har aldrig testat tacos, här var kärnor på dessa och de var inte milda, trodde det var typ som inlagd gurka, pickles eller nåt sånt.
Inlägget var humoristiskt avsett så ett "skratt" var inte felplaceratJag skrattar inte åt Dig, förresten, men situationen låter ju lite dråplig.![]()
Vad ni gör så smaka inte på Jalapenos! ICA hade det som "gåva" och jag testade några stycken för en stund sedan och fy f-n vad det brände i munnen, starkaste jag varit med om i mitt liv![]()
Jag hackade stark chili och kliande mig i ögat, 2 ´ggrMmm....För ett gäng år sen innan jag skulle på optikerbesök för linskontroll åt mamma och jag före det lunch på max. Jag pillade bort jalapenon och var noga med att tvätta händerna. Hjälpte inte hos optikern när jag hade petat ur linserna ur ögonen och jag blev tokröd och tårarna rann....Innan jag kom på vad det berodde på....![]()
Jag hackade stark chili och kliande mig i ögat, 2 ´ggr![]()