Ja, det får jag nog testa.Du får krydda på skivorna istället!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det får jag nog testa.Du får krydda på skivorna istället!
Ja får nog krydda på skivorna. Men vet inte om jag vill krydda såsen extra, den kanske blir för stark?Det blir kanske ok om du kryddar i efterhand?
Om du gör sås till kanske den kan kryddas extra?
Påminner om när sambo gjorde fläskpannkaka, glömde något och ansträngde sig genom att sila bort fläsket, fixa smeten med det han hade missat och sen in i ugnen igen. Något blev fel av alla de momenten. Det blev som en hård balsaträ-skiva.![]()
Jag hade nog kryddat såsen lite extra. Men man bör nog göra som man känner sig trygg med.Ja får nog krydda på skivorna. Men vet inte om jag vill krydda såsen extra, den kanske blir för stark?
HahahahaMen bra försök av din sambo i alla fall
Jag misslyckas så ofta med matlagning att jag inte borde vara förvånad egentligen, men i dag var hjärnan inte ett dugg med alls. Det brukar den vara lite grann, åtminstone.
Stort grattis!Jag har precis skrivit på kontraktet till nya lägenheten! Jaa!![]()
Har han ingen pli på slavarna? Här plockar husse in gräs ibland åt dem. Nu gräver man inte snön för att komma åt gräset. Men vi har vegansk Kattmat på uppväxt.
Avkomma klagade också. Efter en vecka i Egypten kom de hem till minus 18.Landat i Sverige bytt 22 grader och sol mot tre minus och snö. Jag är missnöjd med miljöombytetDet minsta man kan begära är väl Sverige kunde gett lite varmare mottagande?
Ser på handboll på TV:n och på storslalom på plattan. Körigt värre! (Men bra uppvärmning inför mitt OS-lov.)
Tur för dig att dotterns tåg fungerade... I höst och tre år framåt skall hon pendla till gymnasiet. Jag säger bara passa dig.Åkte tåg. Alla tåg gick i tid tills mitt tåg… kom försent till tågbytet. Men de höll tåget så det blev också försenat![]()
…även här slipper staniolpapper ut iblandDet händer...
![]()