Vad gör vi? Del CCXXV

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det blir kanske ok om du kryddar i efterhand?
Om du gör sås till kanske den kan kryddas extra?

Påminner om när sambo gjorde fläskpannkaka, glömde något och ansträngde sig genom att sila bort fläsket, fixa smeten med det han hade missat och sen in i ugnen igen. Något blev fel av alla de momenten. Det blev som en hård balsaträ-skiva. 😅
Ja får nog krydda på skivorna. Men vet inte om jag vill krydda såsen extra, den kanske blir för stark?

Hahahaha :D Men bra försök av din sambo i alla fall :D

Jag misslyckas så ofta med matlagning att jag inte borde vara förvånad egentligen, men i dag var hjärnan inte ett dugg med alls. Det brukar den vara lite grann, åtminstone.

Ja får nog krydda på skivorna. Men vet inte om jag vill krydda såsen extra, den kanske blir för stark?

Hahahaha :D Men bra försök av din sambo i alla fall :D

Jag misslyckas så ofta med matlagning att jag inte borde vara förvånad egentligen, men i dag var hjärnan inte ett dugg med alls. Det brukar den vara lite grann, åtminstone.
Jag hade nog kryddat såsen lite extra. Men man bör nog göra som man känner sig trygg med. 😅

Ja, A for effort. Men annars typ F. :laugh:

Är rätt trött efter dagens arbete pga fortfarande inte helt hundra frisk. Men sitter skönt i soffan med brasa och dator. Ska ta in hästar snart, men sedan blir det nog en mugg varm chokladmjölk med lite vispgrädde på toppen :) . Tacksam över att vi inte fick så fasligt mycket snö utan någonstans 5-10 centimeter bara. Det blev vitt och fint - det räcker :) .

Tog en lång varm dusch efter kvällsrastningen av hundarna. Sen bäddade jag ner mig i sängen och åt chips och löste sudoku. Klart bra sätt att trösta mig från pärsen med stygnen. Nu lite mer sudoku innan en kompis förhoppningvis ringer och pratar bort en stund och jag sen får sova 🤞

Äsch, jag trodde ju klockan var mycket och det var sovdags. Gjort mig klar för sängen och inser att hon bara är halv åtta..
Ja ja, inte första gången det händer. Inte sista heller.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund