Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur många pass måste jag jobba för att vara med?I september är det dags![]()
Jag har väntat sedan i maj på läkartid till vårdcentralen. Det trots att onkologen stött på flera ggr iom att de skickade remissen.Jag fick tid fort efter diagnos och fick ortoserna direkt vid besöket.
just idag fick hon en vaxmask.Vad äter dem?![]()
Låter aptitligt!just idag fick hon en vaxmask.![]()
Det är vad fasanerna och rödhakarna oftast får också. Högt i fett och protein! (och tydligen smakliga. Geckos brukar bli beroende av dem...Låter aptitligt!![]()
Djur Tuaphua eller sambo inte ska köpa:Det är vad fasanerna och rödhakarna oftast får också. Högt i fett och protein! (och tydligen smakliga. Geckos brukar bli beroende av dem...)
Räv får torkade mjölmaskar, så äckligt, men han älskar dom.@parellikusken Jag tror Räv skulle uppskatta dem också.![]()
Jag tycker de torkade nästan är värre än de färska.Räv får torkade mjölmaskar, så äckligt, men han älskar dom.
De är i en fröblandning han får, så häller ut ur påsen så jag slipper se och hantera dom. Levande föda är inte aktuellt I detta hushåll, där drar jag gränsen.Jag tycker de torkade nästan är värre än de färska.Men bra protein!