Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ugh...samma gamla isvindar...Tror att detta blir vintern när vi använder upp all veden som vi har köpt genom åren. Det brukar nästan alltid bli en liten hög kvar i förrådet när eldningssäsongen är slut, men i år vette sjutton!
Jag kommer också upp, men det är verkligen en plåga. När jag bodde hemma hade vi ca 14 grader på morgonen. Det är en av anledningarna till varför jag inte vill bo i hus.Jag har 16-någonting grader på morgonen nu när det är så här kallt ute. Jag måste ju stiga upp kl 5:30 för att hinna med det jag ska göra innan jag åker till jobbet, så det är inte så mycket att välja på precis.
Asså sover ju som bäst men ja det är ju kyligt när man går upp! I barndomshemmet där jag och brorsan delade rum bra länge innan vi gjorde iordning kattvinden (var oisolerad) kunde det vara så kyligt att lakanet i sängen var så kallt så det närmast gjorde ont mot musklerna men om man sov gott, verkligen!Ni är många som vill sova i kalla sovrum, men jag förstår inte hur ni kommer upp ur sängen. Har 21 grader hemma och har svårt att komma upp ur sängen pga kallt![]()
Har också funderat att åka dit, men har ännu inte motiverat att åka så långt bara för buffenSemmelbuffé på City gross. Frågade min närmsta kollega om hon ville ha en, jag skulle ändå åka förbi och det ville hon. Kände att jag borde fråga resten också och tänkte att det är väl kanske tre till som vill ha.
Det var det inte
Alla ville ha + ett par till från en annan avdelning så nu har jag köpt 18 semlor i olika smaker
Själv tycker jag inte ens om semlor alls
Visa bifogad fil 180857
Har också funderat att åka dit, men har ännu inte motiverat att åka så långt bara för buffen![]()
Hade jag haft 3 km hade jag tagit en promenad. Jag har 3 milGillar du semlor är det säkert värt det!
Jag bor ju 3 km från CG och skulle ändå åka förbi idag.
Hade jag haft 3 km hade jag tagit en promenad. Jag har 3 mil![]()
Jag minns att vi hade färska till en ödla och jag tappade burken i trappan..... Det var många. Överallt. Äckliga!Jag tycker de torkade nästan är värre än de färska.Men bra protein!