Vad gör vi? Del CCXXVI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
De är i en fröblandning han får, så häller ut ur påsen så jag slipper se och hantera dom. Levande föda är inte aktuellt I detta hushåll, där drar jag gränsen. 😅
Lite som många talgbollar och mixar man köper till småfåglarna. :)
Det har jag full förståelse för! Jag vet faktiskt folk som provat med frusna insekter till sina taranteller och liknande, men det verkar inte fungera särskilt väl.

Lite som många talgbollar och mixar man köper till småfåglarna. :)
Det har jag full förståelse för! Jag vet faktiskt folk som provat med frusna insekter till sina taranteller och liknande, men det verkar inte fungera särskilt väl.
Dom andra hamstrar jag haft har inte ätit animalier och har mått bra och blivit gamla. Hade inte Räv visat så tydligt att han vill ha larver hade han fått klara sig utan han med.

Dom andra hamstrar jag haft har inte ätit animalier och har mått bra och blivit gamla. Hade inte Räv visat så tydligt att han vill ha larver hade han fått klara sig utan han med.
Jag tycker det är självklart att komplettera färdigmaten med både färska grönsaker och naturligt protein av något slag, jag gör det för fiskarna också... sedan är det givetvis upp till var och en vilken form man är bekväm med.

Jag är så korkad. Min tand gör ju så ont att jag vill slänga huvudet i väggen.
Har bestämt att vänta tills bettskenan kommer o testa över helgen.
Vaknar av smärta nu inatt och blir förbannad. Inser då att jag måste pressat tänderna mycket då alla är ömma. Försöker göra en ställning så att inte jag pressar tänderna mer. Min onda tand är extrem. Tar ett mjukt klädesplagg och biter ihop det så det ska skydda min onda tand.

Nu vaknar jag. Ni tror inte att jag har typ kramp i hela munnen, mer ont än nånsin och snart ska jag äta frukost med pensionärerna?

För helvete.

Drömt störig dröm.
Ätit macka och druckit en kopp kaffe. Ska fylla på den nu.
Fortfarande för kallt ute. -9 (känns som -15)
Jobb 8-15:30.

• Gilla
Reactions: Sel
Blir så jävla leds på mig själv, eller snarare min hjärna. Nu när det är mycket gör sig resterna från utmattningen påminda - ångesten kickar in, och jag snöar fullständigt in och låser mig på någon detalj om det är något som jag missförstått (eller får för mig att jag missförstått). Sen har jag svårt att släppa det ordentligt innan jag känner mig trygg med att jag förstått rätt. Det kan vara stort eller smått. Det är verkligen inte bra för självförtroendet. Suck.

Ni är många som vill sova i kalla sovrum, men jag förstår inte hur ni kommer upp ur sängen. Har 21 grader hemma och har svårt att komma upp ur sängen pga kallt 🥶
Jag har 16-någonting grader på morgonen nu när det är så här kallt ute. Jag måste ju stiga upp kl 5:30 för att hinna med det jag ska göra innan jag åker till jobbet, så det är inte så mycket att välja på precis.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund