Vad gör vi? Del CCXXVI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har slagit på stort och anmält mig till ännu en ridgrupp som är varannan fredag och fått plats 🥳, Så nu blir det ridning två ggr i veckan ojämna veckor, och så en gång jämna veckor.

Rätt bra frekvensökning efter 0 ridning på två decennier 😂😁👌!

Så himla roligt 😍

Vi är lite trötta här idag. Först hittade vi typ inte bilen efter vi handlat. Väl hemma höll sambo på att gå hem utan bilen, när vi lastat av saker i stallet. Och jag stod plötsligt i stallet med två höpåsar jag skulle gett hästarna i hagen på vägen från foderladan. 🙄
Blir tidig kväll ikväll. :laugh:

Imorgon bitti är det extra skojigt att inte kunna köra bil till jobbet. Särskilt med tanke på att det inte går buss ända hemifrån utan jag får inleda dagen med en promenad i halv snöstorm klockan 5.05 :cautious:
Nåja, jag jobbar ju bara tolv timmar och sen stallet efter det så det är ju inget att bråka om :rofl:

Imorgon bitti är det extra skojigt att inte kunna köra bil till jobbet. Särskilt med tanke på att det inte går buss ända hemifrån utan jag får inleda dagen med en promenad i halv snöstorm klockan 5.05 :cautious:
Nåja, jag jobbar ju bara tolv timmar och sen stallet efter det så det är ju inget att bråka om :rofl:

Är du inte ledig? Eller kör du först från 6?

Sådär! Just beställt en ny luftmadrass! Tur att mor just messade och påminde mig annars finns risk att de inte hade haft något att sova på när de kommer. 😅
Jag fick kassera den tidigare efter sista besöket, men den höll gode länge ändå om man tar husdjur och allt i beaktning.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund