Jag har inte ens ett element i sovrummet, varken här hemma eller i skånehuset, så trivs man inte får man lägga sig i ett av gästrummen. Hatar att sova i varma rum.
Jag har ett element i sovrummet. Det har inte varit igång på åtminstone tio år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte ens ett element i sovrummet, varken här hemma eller i skånehuset, så trivs man inte får man lägga sig i ett av gästrummen. Hatar att sova i varma rum.
Haha, det har ju hänt! Kisse brukar hjälpa mig städa upp.Jag minns att vi hade färska till en ödla och jag tappade burken i trappan..... Det var många. Överallt. Äckliga!
Har slagit på stort och anmält mig till ännu en ridgrupp som är varannan fredag och fått plats, Så nu blir det ridning två ggr i veckan ojämna veckor, och så en gång jämna veckor.
Rätt bra frekvensökning efter 0 ridning på två decennier!
Samma här... Min dotter sprang/hoppade förbi mitt sovrum på morgnarna medan hon bodde hemma.Inte så många här heller, då jag sover med öppet fönster året runt, xet hävdade att det gick att åka skridskor på sovrumsgolvet, klena poliser !![]()
Vi har skojat om att försöka ringa EXTREMT pratglad släkting just när hen äter. Då kanske hen lyssnar/inte pratar i någon sekund när hen tuggar.När vi fick studiebesök från naturbruksgymnasiet bjöd vi alltid på fika först
Om man redan tuggar är det lättare att ställa frågot och att prata.
Funkade varje gång![]()
Imorgon bitti är det extra skojigt att inte kunna köra bil till jobbet. Särskilt med tanke på att det inte går buss ända hemifrån utan jag får inleda dagen med en promenad i halv snöstorm klockan 5.05
Nåja, jag jobbar ju bara tolv timmar och sen stallet efter det så det är ju inget att bråka om![]()
Är du inte ledig? Eller kör du först från 6?
Jag sitter inne och hör riktigt hur det blåser uteSvängde förbi stan efter stallet och gick en promenad med hunden. Det var fasen skitkallt då det blåste halv storm![]()
Japp...Jag sitter inne och hör riktigt hur det blåser ute![]()
Jag har ett element i sovrummet. Det har inte varit igång på åtminstone tio år![]()
Vi åt rimlig middag med noll tillagning ikväll: varsin semla.Preppar för att laga Paella