Vad gör vi? Del CCXXVI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
På väg till jobbet. Inte pepp idag, oklart om det beror på kylan eller på att jag försöker att förbereda mig mentalt på helgens projekt. Men det är fredag! Woop woop!

Ledig idag! Funderar på vad vi ska hitta på. Inte så kul väder, blåser nåt så in i.

Har lite huvudvärk. Hoppas det går över!

Fredag!
För kallt ute men ska inte vara ute mer än till och från jobbet. (Och till affären och sushin)
Jobb 8-15:30.
Sitter under filten och dricker kaffe.
Lyssnar på Uggla och Uggla.

Jag gick precis på bussen som är en gå på fram buss som de kallar det. Alla ska gå på fram och stämpla sin biljett. Medan jag gick på fram och maskinen krånglade gick tio personer på i mittendörren och bakdörren dä man inte kan stämpla appbiljetten. Jag som var den enda som stämplade min biljett var den enda som inte fick sittplats .Det lönar sig att vara ärlig eller? :mad:

Förkyld och jäkligt så inget gym före jobbet idag. Låg kvar och slöade ett tag istället och gick sen upp för att mata hundar, hästar och marsvin. riva ur sängen och starta en maskin med sängkläder och sen göra go frukost. Nu ska jag försöka jobba mellan nysningarna och snytningarna 🤧

Ska ge mig ut i det roliga vädret. Måste verkligen för infektionen har blossat upp extremt. Kan knappt svälja längre. Hela ansiktet är runt.
Kan inte tandläkaren hjälpa måste jag åka till vårdcentralen. För det kan ju bli farligt.
O fattar att tanden måste ut men i detta tillstånd kan de inte röra den utan att ge mitt mig en miljon tabletter med lugnande och smärtstillande.
Men en sak i taget. Först visa upp det för tandis om knappt en timme.

Kört sonen till skolan, postat ett paket, köpt spån till hönsen och hittade två smaker av Nocco jag inte smakat förut - fick givetvis följa med hem.
Träffade en elev på affären som sken upp som en sol när hen såg mig och vinkade med typ hela kroppen. Kändes fint. ❤️

Ätit bananpannkakor till frukost, men känner mig fortfarande hungrig/sugen. Troligtvis för att jag fryser HELA TIDEN och min kropp tänker att den behöver lägga på späck för att skydda mot istiden. :cautious: Mycket störigt.

Ska masa mig ut på promenad snart.

Jobbar hemifrån idag. Tänt i båda kaminerna här i köket och den i vardagsrummet. Hundarna ligger i vardagsrummet och njuter jag sitter i köket och lyssnar på sprakandet kikar ut på snön som yr utanför och bara slappar Har en del datajobb denna fredag så skönt att sitta hemma och bara svara i telefon och göra jobbet i lugn och ro

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund