Vad gör vi? Del CCXXVI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter här och funderar på om jag ska ta en mugg te för att pigga på mig och värma mig eller om jag ska ta en tupplur på soffan? Tröttheten slog an efter maten jag nyss åt. Har tagit en promenix med el dogos så det är ju ingen akut stress just nu med något egentligen. Vet inte vad jag gjort i sängen i natt, men har ont i axeln/skuldran och armen. Eller så är det från i går när Spiondjuret var glad i snön och drog och hade sig. :) Te och paraflex och vila sedan kanske. Tror att jag för en gångs skull ska spela tv-spel, super Mario. Har inte gjort det på evigheter! Inte för att jag ser någonting, men det är ju det som gör det roligt, i alla fall om man är två, vilket jag ju inte är, men i alla fall.

Den som vill komma hit och spela Super Mario Bros med mig em dag är välkommen :D Gott skratt utlovas! Så mycket att det blir svårt att spela pga det också ;)

Aj fortfarande ont. Jag ger den några dagar och blir det inte bättre så får jag traska iväg. När jag håller arm, axel i vissa ställningar så gör det nästan inte ont ant, men när jag försöker sträcka armen rakt så gör det ont. Plus att det känns lite i revbenen så de har säkert också fått sig en törn.

@dobbis inte för att jag vill outa dig på något sätt men du har ju varit rätt öppen med både att du har ett boende i Skåne och att du har hundar... Jag känner att jag är något på spåret här 🕵️

Dobbis och de sju lagväktarna! 💡

Screenshot_20260202_170540_com.facebook.katana_edit_6415128344237774.webp

Fy vad trött jag är! Tillvaron går i ett, hinner knappt med. Nu har jag landat i soffan och tänkte titta på nån icke tankeväckande serie och sticka.

Borde städa. Borde diska. Borde tvätta. Borde både det ena och det andra.
Men just nu känner jag bara att jag skiter i alla borde och bara gör det jag behöver, vila.

Efter jobbet joggade jag en runda. Kan det räcka med snö nu.
Köpte en present till en kompis som fyller år till helgen.
Hyresvärden har varit här och kollat och Anticimex ska komma om en vecka.
Sitter i ny badrock under filten och tittar på Tracker.

Utfodrat de inneboende fyrfotingarna, surfar på buke och nostalgilyssnar på Flash and the Pan innan jag gå ut med hundarna och ska åka till jobbet.

Senast ändrad:
Kokat en hel kastrull full med ägg. Svämmar över av ägg här hemma just nu så lika bra att försöka använda dem, och kokta ägg är perfekta snacks. 😁

Tränat, duschat, nattat barn och parkerat mig i soffan med te och världens bästa serie, som jag ser om igen för kanske 8:e eller 10:e gången. 😍

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund