Vad gör vi? Del CCXXVI

Bukefalos 30 Är!

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Jag tycker att mÄnga av deras publiceringar Àr vÀlgjorda dÀr det med all tydlighet framgÄr vad mÀnnens avsikter Àr.

Ärligt talat, just i den hĂ€r frĂ„gan spelar det ingen roll för mig om det blir en folkmobb. Jag kan absolut förstĂ„ att det Ă€r problematiskt att publicera nĂ„gon som har sociala svĂ„righeter, som lever ofrivilligt ensam och som lika gĂ€rna hade kunnat kontakta en 50-Ă„rig kvinna som ett 14-Ă„rigt barn, men det finns ju ocksĂ„ en galet stor mĂ€ngd publiceringar pĂ„ mĂ€n som har framstĂ„ende positioner i arbetsliv och samhĂ€lle och som uppenbarligen riktar in sig specifikt pĂ„ barn. Jag tycker att de mĂ€nnen fĂ„r precis vad de förtjĂ€nar.
Mao ett parallellt rÀttssystem.
För mig Àr det rejÀlt skrÀmmande.

Vad jag tycker om de vidriga saker mÀnnen gör har inget med rÀttssystemet att göra.

Nu Ă€r lĂ€genheten besiktad och jag mĂ„ste mĂ„la över tapeterna. KĂ€nns riktigt trist, men ja, alla gillar nog inte samma tapeter som jag. 😅
Vad var dte för tapet nuigen? Förra hyresvÀrden hade bara tvÄ önskemÄl: inga svarta vÀggar och ingen vÀggspegel annars sÄ var dte fritt fram men vi Àndra aldrig pÄ nÄtt ÀndÄ haha.

Jag tycker att mÄnga av deras publiceringar Àr vÀlgjorda dÀr det med all tydlighet framgÄr vad mÀnnens avsikter Àr.

Ärligt talat, just i den hĂ€r frĂ„gan spelar det ingen roll för mig om det blir en folkmobb. Jag kan absolut förstĂ„ att det Ă€r problematiskt att publicera nĂ„gon som har sociala svĂ„righeter, som lever ofrivilligt ensam och som lika gĂ€rna hade kunnat kontakta en 50-Ă„rig kvinna som ett 14-Ă„rigt barn, men det finns ju ocksĂ„ en galet stor mĂ€ngd publiceringar pĂ„ mĂ€n som har framstĂ„ende positioner i arbetsliv och samhĂ€lle och som uppenbarligen riktar in sig specifikt pĂ„ barn. Jag tycker att de mĂ€nnen fĂ„r precis vad de förtjĂ€nar.
Vad jag förstÄtt av dumpen publicerar de vÀl de mÀn som rent faktiskt kontaktar just barn och Àr medvetna om det?

Jag förstÄr att dumpen kan vara lite problematiskt ur ett rÀttsperspektiv, men för mÀnnen och huruvida de Àr skyldiga eller oskyldiga? Nej, kontaktar man barn för sex i vetskap om att det Àr just barn Àr man inte nÄgot annat Àn just skyldig, Àven om man inte Àr dömd av lagen Ànnu.

BlĂ€, huvudvĂ€rk och stela, ömma muskler. Hoppas det inte blir vĂ€rre Ă€n sĂ„, kan vĂ€l inte vara i toppform jĂ€mt 😆. Strax mot jobbet för ett kvĂ€llspass 😊.

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

HĂ€stnyheter

Bukefalos, Radannonser

AllmÀnt, Dagbok

Barn

Hund

• Valpkull!
  • Barmarksdrag/canicross

Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat