Hade -15:vid jobbet kl 7. Nu är det -10 hemmaHär är det också minus 13 men känns som plusgrader efter 26-30 minus varje dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade -15:vid jobbet kl 7. Nu är det -10 hemmaHär är det också minus 13 men känns som plusgrader efter 26-30 minus varje dag
Rören är "nya" IKEA-rör så de borde ju vara rätt lätta att hantera tänker jag, jag är ju van vid gamla rör och de har jag inte misslyckats med tidigare. Dessa är väl sådana som vara och varannan har i en ikealägenhet eller modernare hem. Och jag fattar inte hur röran av rör fungerar för det ser inte ut som jag är van vid.Jag tycker att du ska ta hjälp. Det uppskattas säkerligen mer än om du själv börjar försöka och det inte blir rätt. Jag skulle inte ge mig på gamla rör. Tror att risken är rätt stor att du inte får det tätt!
Känns som det är ganska utdöende det ocksåDu får bli tidningsutbärare istället, lite likt iallafall![]()
Inte ännu, en kompis jobbar som det och de delar ju ut mer än tidningarKänns som det är ganska utdöende det också![]()
Är det inte generellt tvärtom, dvs att det blir mindre mängd is om frysen är full?
Jag är rätt säker på att det är tvärtom.Jag trodde den isade igen snabbare om den är (över)full.
Den var GOOOOOD! Nu vet jag vad min nästa obsession kommer vara ett tag.Hoppas du med får smaka den snarast!![]()
Den säljs med burkar på platta på matsmart, gissa vem som precis la en beställningDen var GOOOOOD! Nu vet jag vad min nästa obsession kommer vara ett tag.![]()
Har två stycken som står i kylenVarit på silversmidet på eftermiddagen, kändes bra att komma iväg hemifrån även om jag hade en hel del ångest innan.
Köpte en semla på vägen hem i tron om att det var fettisdagen idag, det visade sig vara nästa tisdag..
Men nu ska jag äta semla ändå, så det så!
Sambo kom in idag och undrade om jag visste vilken dag det var. "Tiiiisdag...?"Varit på silversmidet på eftermiddagen, kändes bra att komma iväg hemifrån även om jag hade en hel del ångest innan.
Köpte en semla på vägen hem i tron om att det var fettisdagen idag, det visade sig vara nästa tisdag..
Men nu ska jag äta semla ändå, så det så!