Vad gör vi? Del CCXXVI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ätit lunch.

Sitter i soffan under dubbla filtar, bok i knät och hästhoppning på tv. Massor att kolla ikapp.

Allt är bokat för resan, till och med hyrbilen. Vet inte riktigt var jag ska göra av mig själv nu :rofl:
Får se fram emot augusti helt enkelt!

Jag tycker att du ska ta hjälp. Det uppskattas säkerligen mer än om du själv börjar försöka och det inte blir rätt. Jag skulle inte ge mig på gamla rör. Tror att risken är rätt stor att du inte får det tätt!
Rören är "nya" IKEA-rör så de borde ju vara rätt lätta att hantera tänker jag, jag är ju van vid gamla rör och de har jag inte misslyckats med tidigare. Dessa är väl sådana som vara och varannan har i en ikealägenhet eller modernare hem. Och jag fattar inte hur röran av rör fungerar för det ser inte ut som jag är van vid. :o

Nyss kommit hem, har jobbat och haft mina nior idag. Åh dom gör mig så glad! 🥹😍😭 Bara jubel och kärlek hela dagen, inser nu hur mycket jag verkligen har saknat mina fina elever. ❤️

Var in på loppis på väg hem, men blir mest förbannad över priserna. Men då är det samma grejer som står för vecka efter vecka också..

Nu ska vi chilla en stund. Sedan blir det träning och matlagning. ☺️

Nu tror jag att jag ger upp för idag. Fått massa gjort på jobbet så har varit en bra arbetsdag. Kall men skön lunchpromenad med hundarna och efter middagen blir det lite städning och sen fix hos hästarna bara. Nu ska jag göra tacopaj :d

Varit på silversmidet på eftermiddagen, kändes bra att komma iväg hemifrån även om jag hade en hel del ångest innan.
Köpte en semla på vägen hem i tron om att det var fettisdagen idag, det visade sig vara nästa tisdag..
Men nu ska jag äta semla ändå, så det så!
Sambo kom in idag och undrade om jag visste vilken dag det var. "Tiiiisdag...?"
Tydligen är nu "alla tisdagar UNDER PERIODEN semmeldag". Stupid me liksom som inte visste det!
Hur lång den berömda perioden är verkar jag också vara för dum för att veta. :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund