Vad gör vi? Del CCXXVI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi har ätit god mat och semla medans vi kollat på någon dokumentär om världens hav och djur. Obama sköter pratet. Han har så härlig röst!

Tog in gubbarna och min häst åt energiskt upp sin gröt. Så energiskt att han fick mat upp runt ögat, kinden och täcket. 🙄😅
Han kan inte få regn i ögonen. Men gröt verkar gå bra. 🤷‍♀️
Sambo försökte ge honom en godis och fick sen sanera sin gröt-dränkta hand. 😂
IMG_2852.webp

Varit ute och joggat. På tok för kallt. Men nu har jag duschat och krupit under filten men kaffe.
Tittar på nyhetsmorgon och Chicago PD.
Jobb 8-16.

Jag kommer att få skrapa islager från min bil idag igen :wtf: . Jag hade hellre sett -5 än -1-2 och detta äckliga (och farliga) kalla regn. Det ligger som isskorpa över allting just nu... :cautious:

Det är mycket halt på vägarna på flera håll i södra Sverige, rapporterar Sveriges Radios Trafikredaktion.
Anledningen är underkylt regn.
Det hala väglaget har varit besvärligt under natten och många bilar har kört av vägen, enligt kanalen.

(Aftonbladet)

Senast ändrad:
Vaken såhär halv sex helt i onödan och kikade in på bankkontot av olika anledningar. Har egentligen inte tittat in på mina direct debit-räkningar på ett bra tag och insåg att jag betalar helt vansinniga £57 per månad för Kimchis försäkring nu! 😳 Vad i hela friden!?
Nu byter jag försäkringsbolag innan månaden tar slut. SkitAgria.

Precis skickat meddelande till min tatuerare och kollat om hon superspontant vill tatuera mig idag. 😆 Impulsiviteten. 😆🥳

Ledig onsdag och sedan sjukskriven resten av veckan. Nästa vecka sportlov! Vill hitta på äventyr med sonen, men det är SÅ. KALLT. 😖🥶

På jobb och det är fullt ös medvetslös. Lite misstänksam på min avloppspump som dök upp. Ser inte riktigt ut som om jag förväntat mig. Men men den ska vara samma bara annan tillverkare.

Ska fixa med lite nya kopplingar också så borde vi vara fit for fight och få igång avloppet igen.

Duschade hos mamma igår efter stallet iallafall.

Bara hugga tag i dagen men jag är seeeeeeg

Skööönt med sovmorgon och ledig efter dubbelpass igår; inte van vid att jobba dag efter kväll längre och hade sovit lite för lite (läste lite för länge) så igårkväll efter andra passet var jag tröööött. Var sjukvikarie några timmar på morgon/fm och passade sen på att hämta upp storhandling på CG och plocka in varorna före lunch och fixa stallet och jobba mitt ordinarie kvällspass 😊.
Inte kolsvart längre när man kör till kvällspasset, härligt 😃.

Ska till tandhygienisten idag, sjukt nervös då jag aldrig varit hos en sån innan. Allt som har med tandvård att göra är rejält ångestladdat för mig.
Rädd för att jag ska få panikångest där.
Förväntansångest....Den är inte rolig. Glöm inte andningen (vet dte är lätt att säga men den är så viktig), du klarar det även denna gång ska du se <3. Tandhygienisten gör väl själva undersökningen, tar bort tandsten kanske? Försök slappna av<3

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund