Finns det nån här som är duktig på filmer/inspelningar från radioteater? Hittat något som är så obehagligt så vill höra mer…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är raka motsatsen. Lång sommarledighet är det bästa jag vet. Drygt 7 veckor.Funderar på hur jag ska lägga semestern i sommar. Jag ska, som vanligt, inte ta någon lång sammanhängande semester. Och så tänker jag jobba mina helger och kvällar i sommar, så att jag inte tappar OB. Jag har inga spikade planer som går att boka in redan nu, förutom att jag vill åka på dagsutflykter och äta gott ute. Men lite långhelger och så tänker jag lägga in. Upplever att det ger mig mer att lägga ut ett gäng dagar som sprids ut över en längre tid (lite som att gå ner i tid ett tag, liksom), än att ta några veckor och sen inget.
Och så ska jag söka ledigt för SIHS i december, det har jag redan bestämt!![]()
Jag är raka motsatsen. Lång sommarledighet är det bästa jag vet. Drygt 7 veckor.
Duktig på vilket vis?Finns det nån här som är duktig på filmer/inspelningar från radioteater? Hittat något som är så obehagligt så vill höra mer…
Jag har 31 dagar semester. Plus lite komp och så har vi 6 juni att ta ut.Jag ransonerar mina resurser (fem veckors semester) lite - jag vill kunna ta ledigt om det är något speciellt som jag vill göra också. Och så vill/behöver jag ha möjligheten att ta lite ledigt under resten av året, om jag behöver lite extra återhämtning eller veterinärbesök etc.
Jag har 31 dagar semester. Plus lite komp och så har vi 6 juni att ta ut.
Behöver jag vara ledig under resten av året så tar jag tjänstledigt. Det brukar bli några dagar vid jul.