Förbereder mig mentalt för att fara in till scandinavium och GHS om ett par timmar. Ska möta upp en kompis där, så blir säkert bra bars jag kommer iväg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
innehåller tydligen massor av B-vitaminer. En veterinär sa att det är därför stallhundar har fin pälsHemma igen efter hästar och promenad. Kände när vi kom ut att jag är så fruktansvärt trött idag så det blev en kortare promenad med vov, men de hann få springa av sig lite, göra sina behov, leka i snön och äta hästskit både på väg ut i skogen och på väg tillbaka till bilen. Att det kan vara så gott, men jag drar gränsen när de vill ta med sig den in i bilen när vi ska åka.![]()
Det är inte vinterväglag här, ren asfalt sen veckor tillbaka.Det är optimistiskt att köra så långt och komma ner en fredag em innan kl 17 när det är vinterväglag och kommer vara mycket köer.
@MJLee får avlägga rapport om hur det fungerade att åka ner, om de var framme före 17.Det är inte vinterväglag här, ren asfalt sen veckor tillbaka.
Frys?Roar mig med att hacka vitkål. Nu har jag typ 1,5 kg strimlad vitkål och ingenstans att göra av den. Alla bunkar är i disken. Och vad ska jag göra med all kål? Det blir väldigt mycket treveckorssallad.
I vad? Har varken påsar eller burkar..Frys?
DiskaI vad? Har varken påsar eller burkar..
NikkaluoktasoppaRoar mig med att hacka vitkål. Nu har jag typ 1,5 kg strimlad vitkål och ingenstans att göra av den. Alla bunkar är i disken. Och vad ska jag göra med all kål? Det blir väldigt mycket treveckorssallad.