Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jahap. Nu är man 40 helt plötsligt
Blev en trevlig dag med familjen, svärföräldrarna och mina föräldrar. Fick blombud och två samlarfigurer till min samling med Nemesis now figurer av sambon. Två skelett som håller om varandra och en jättesöt fladdermusBlommor och en salladsskål av mina föräldrar, hudvård (behövdes!) och ett jättefint silverarmband. Fick med kvittot ifall jag ville byta det eller så, fick en smärre chock när jag såg priset
Känns overkligt att någon vill lägga så mycket på en present till mig
Men väldigt tacksam för det såklart
![]()
Har varit på isen hela helgen! Har både gått och ridit. Är så tacksam för den här vintern![]()
Jahap. Nu är man 40 helt plötsligt
Blev en trevlig dag med familjen, svärföräldrarna och mina föräldrar. Fick blombud och två samlarfigurer till min samling med Nemesis now figurer av sambon. Två skelett som håller om varandra och en jättesöt fladdermusBlommor och en salladsskål av mina föräldrar, hudvård (behövdes!) och ett jättefint silverarmband. Fick med kvittot ifall jag ville byta det eller så, fick en smärre chock när jag såg priset
Känns overkligt att någon vill lägga så mycket på en present till mig
Men väldigt tacksam för det såklart
![]()