Vad gör vi? Del CCXXVII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänkte att jag nog snart skulle ta mig samman och gå och lägga mig :) . Hästarna är matade för natten. Det snöblaskade när jag var ute. Eller vad man ska kalla det för. Stora, men hårda, flingor som det lät rejält om när de landade. Lite isiga kanske? Nåja, det är inte speciellt kallt längre och det är BRA :) ! Nu hoppas jag på en bra jobbvecka!

Jahap. Nu är man 40 helt plötsligt 😳
Blev en trevlig dag med familjen, svärföräldrarna och mina föräldrar. Fick blombud och två samlarfigurer till min samling med Nemesis now figurer av sambon. Två skelett som håller om varandra och en jättesöt fladdermus 😍 Blommor och en salladsskål av mina föräldrar, hudvård (behövdes!) och ett jättefint silverarmband. Fick med kvittot ifall jag ville byta det eller så, fick en smärre chock när jag såg priset 😳 Känns overkligt att någon vill lägga så mycket på en present till mig 😳 Men väldigt tacksam för det såklart ❤️

Stort grattis! 🥳

Min häst alltså.. Sambo hade gett dem några små grankvistar. Min fick en rätt tunn och fladdrig sak som var svår att få av ngt på. Han skakade och bet och det blev inget bra. Då tog hästen den, gick fram till sambo, kastade kvisten framför honom och tittade uppfodrande på honom. Herr häst jättenöjd sen när sambo höll hans kvist så han kunde slita av det han missat innan.
Han är som en stor hund ibland. 😅❤️
IMG_3106.webp

Tycker synd om sambo som idag fått ryggskott. Han har en lång kiro-vecka i DK framför sig. Inte kul att lyfta hästar och knöla ihop sig runt människor i det skicket. Eller köra så mkt.
Jag kan ju inte ens massera honom med mina dåliga händer/armar.
Jag skojade om att veterinären på tis får spruta upp honom lite. 😅

Jahap. Nu är man 40 helt plötsligt 😳
Blev en trevlig dag med familjen, svärföräldrarna och mina föräldrar. Fick blombud och två samlarfigurer till min samling med Nemesis now figurer av sambon. Två skelett som håller om varandra och en jättesöt fladdermus 😍 Blommor och en salladsskål av mina föräldrar, hudvård (behövdes!) och ett jättefint silverarmband. Fick med kvittot ifall jag ville byta det eller så, fick en smärre chock när jag såg priset 😳 Känns overkligt att någon vill lägga så mycket på en present till mig 😳 Men väldigt tacksam för det såklart ❤️

Grattis!!! 🥳

Ikväll tog min lediga helg slut och nya jobbveckan inleddes 😊. Men nu är det hög tid att sova; och så skönt att krypa ner nyduschad I renbäddad säng 😍.

Klarvaken. Lite väl tidigt även om jag hade planerat att jogga före jobbet.
Är nog lite spänd för att jag är ansvarig för förberedelserna för vår lovskola. Inga stora grejer men det ska göras.
Och så väntar jag svar på ett mail jag skickade till hyresvärden om att myrorna fortfarande lever life plus förfrågan om hyresredusering pga eländet. Hyresvärden tycker att Anticimex är proffs. Jag tycker att åtta veckor med myror är nog.
Går nog upp. Får väl lägga mig tidigt i kväll.

Ligger i sängen och gosade med katten, men så skrek några katter utomhus och han var tvungen att gå och undersöka. Nu är det lite tidigt att gå upp men sent att somna om, så ligger nog bara kvar här en stund och drar mig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXIX

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund