Ta 3!Hoppas på bättre tur i morgon, annars kör jag tvärs över o rastar en av dina hästar i solen![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ta 3!Hoppas på bättre tur i morgon, annars kör jag tvärs över o rastar en av dina hästar i solen![]()
![]()
Lämna Kim hos mig och vill du ha tillbaka honom så får du städa fram honom.Gärna!
Men Kim kan du lämna hemma hälsar Megara![]()
Han är den söötaste! Sitter just nu längst ut på mitt knä och läser vad du skriver men hälsar att han är skeptisk eftersom matte är bäst, ingen protest!Lämna Kim hos mig och vill du ha tillbaka honom så får du städa fram honom.![]()
Skrutt hälsar att han tror Kim kan vara snäppet roligare än syrran och att tre är perfekt när man är katt.Han är den söötaste! Sitter just nu längst ut på mitt knä och läser vad du skriver men hälsar att han är skeptisk eftersom matte är bäst, ingen protest!![]()
Kanske!Skrutt hälsar att han tror Kim kan vara snäppet roligare än syrran och att tre är perfekt när man är katt.![]()
Jag drömmer bara kaosdrömmar. I natt blev jag jagad av en gigantisk gorilla. Hade skidor på mig men snön försvann. Spelade piano vid något tillfälle också.Sjukt trött på drömmar.
Varit ute och joggat.
Ätit en macka och dricker kaffe.
Sitter under filten och tittar på Chicago fire.