Vad gör vi? Del CCXXVII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner mig trött, men inte tillräckligt för att vila som jag brukar göra efter jobb på plats. Irriterad. Ont i huvudet, vilket är typiskt efter jobb på plats, utmattad. Rastlös på samma gång, men orkar inte göra något.

Hundar rastade, skönt ute. När vi nästan snubblade över en hund i en korsning (T-kors med buskar åt båda hållen och hund från ena) fick rottekotten ett utbrott men jag gav kommandot fram och drog henne med mig helt sonika som jag brukar och anfallet var inte så intensivt och långvarigt ens, beröm och klapp varje gång hon antydde att gå fram istället för att vända sig om osv. Skönt när det är framsteg.

Jag har ätit knäckemacka och borde äta något annat till middag om en stund, känner mig lite hungrig också. Men jag vet inte vad. Matlåda eller göra något? Det här med orken i dag. Den är minimal. Men lusten att ta en matlåda är också minimal. Vill inte äta en knäckemacka till middag heller.

I dag verkar jag inte vilja något egentligen. Batteriet är slut. Kanske ska ta reda på hur man laddar mig. Känner mig lite suckig över att det bara är tisdag, att hundarna ska ut i kväll, att det är många timmar tills jag får sova. Och jag fryser igen.

Stallet fixade jag efter jobbet och sen åkte jag vidare till träningen och rev av ett pass med skivstång. På hemvägen blev det omvägen till ett paketombud och hundaffär.

Fick handlat mer hundmat och tugg, hämtat mitt paket med parfymer och tankat bilen. Nu har jag precis ätit upp dagens middag, korvstroganoff :)

Tycker det är svårt att veta hur mycket kontakt man ska ha med mäklaren man anlitat. Men nu har jag i alla fall frågat ifall det är någon anmäld till söndagens visning. Annars får vi ha en avstämning fredag/lördag och se om någon anmält sig då. 🤞🏻
Med tanke på att hen jobbar för dig, så är det piskan på ryggen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXIX

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXXXVII
  • Dejtingtråden 39