Vad gör vi? Del CCXXVII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Slösurfar och känner mig faktiskt lite uttråkad, trots att jag jobbade över till 19 och därmed har haft en ovanligt kort kväll. Tror att jag kanske har lite allmänt svårt att slappna av bara? Ska nog dra igång något lagom tankekrävande på Netflix att försjunka i i en timme eller två innan det blir dags att göra sig i ordning för natten.

Jag kan ha beställt en omgång kaffekapslar till - hamstrat favoriten (som är nån limited edition) :angel: . Men nu behöver jag inte köpa fler förrän efter sommaren, tänker jag :laugh::up: .

Joggat.
Glad över plusgrader.
Äter macka och dricker kaffe.
Kommer ha fullt upp på jobbet.
I morgon kommer Anticimex men har inga stor förhoppningar.

Jag vill ha frukost! Men vi bestämde att vi ses lite innan åtta och äter ihop. Konferensen börjar vid nio.
Jag är en otålig själ (här föreslog autocorrect "otroligt själ", jag är beredd att hålla med :D ) och vill inte vänta.
Funderar på att gå en promenad bara för att ha nått att göra.

Onsdag och därmed inget gym innan jobbet. Kaffe på sängen av maken :heart innan han åkte till jobbet och sen stannade jag i sängen ett tag till och slösurfade och njöt av kaffet. Sen upp och mata djur och fixa min egen frukost. Läst en stund och sen vid 8 var det dags för jobb.

Har precis ätit en rejäl frukost. Konstaterar också att det är så skönt att det är ljusare ute nu på dagarna, för oj vad mycket lättare det är att komma upp på morgonen och gå en ordentlig promenad med hundarna. Så, jag har duschat, motionerat hundar och ätit. Nu har jag lite tid på mig att fixa här hemma innan det är dags att åka till jobbet. Imorgon är jag ledig. Det ser jag väldigt mycket fram emot.

Flyttade mina skärmar lite så jag kunde sitta bättre i den svängda delen på mitt skrivbord så jag lättare får stöd med armen och kan slappna av i min skadade axel. Blir lite lite plats på vänstersidan där jag helst vill ha papper och pärmar de ggr jag grejjar med sånt, men får väl lära om och lägga även på högersidan 😅

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXIX

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund