Vad gör vi? Del CCXXVII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dammsugningen fick avbrytas efter 1,5 rum. Dottern hade nämligen inte rengjort filtret när dammsugaren sagt till om det :cautious:
Nåja, jag får dammsuga imorgon istället. Har iaf städat kattlådan, satt igång tvättmaskinen, duschat och rivit gurka till tzatziki.
Nu ska jag äta.

Barnet ringde nu att hon var på väg hem. Hon hade redan innan provet frågat läraren om hon fick lov att gå när hon var klar. Han sa att om hon var tyst så var det okej.
Hon hade ändå haft massor av dödtid eftersom frågorna inte delades ut förrän efter en timme och hon hade läst klart på 20-25 minuter. Hon sa att hon tog en liten nap under tiden hon väntade :rofl:
Det är inte alltid så lätt att vara supersnabb.
Frukosten hade iaf varit utsökt och både frallor och vetelängd var fortfarande varma vid servering. Silviakakan smakade diabetes så det var också mycket bra :D
Gör hon nians prov?

Videomöte, skönt att slippa tomta iväg 45 minuter enkel väg. Hunden är här över dagen så vi ska snart ut på promenad förhoppningsvis med #2 på schemat.

Igår en mycket glassig dag i backen, och två timmars lunch på solig altan :love:
Det var sista solen dock, nu väntar blåst och stormbyar. Kom ut efter lunch idag, alldeles lagom.

Nu sitter vi på puben vid backen och läser varsin bok. Traditionsenligt restaurangbesök bokat vid 18, sedan transportsträcka hem efter :)

Varit ute med hunden, båda gjordes. Nu frös hon just utanför min port när jag öppnade dörren men lyckades med lite lock och pock att få in henne. Däremot såg hon ledsen ut (en labbe kan verkligen se ledsen ut) när det inte blev långpromenad utan bara en kort sväng.

Igår en mycket glassig dag i backen, och två timmars lunch på solig altan :love:
Det var sista solen dock, nu väntar blåst och stormbyar. Kom ut efter lunch idag, alldeles lagom.

Nu sitter vi på puben vid backen och läser varsin bok. Traditionsenligt restaurangbesök bokat vid 18, sedan transportsträcka hem efter :)
Tji fick vi, de ringde just - hela restaurangen sjuka 😅 Bokade om till på fredag.
Vad ska man nu äta tro?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXIX

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn