Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blev riktigt imponerad när de tog två kartonger på en gång och bar dom på ryggen upp för alla trappor. Tog i hand med dom och har nog aldrig varit med om så stadigt handslag.Visst är det häftigt!
Vi har haft någon gång och det går ju på ett kick för dem att tömma hela hus med tunga möbler och trånga trappor. Vilka hjältar!
Hoppas du trivs i nya!
Ja, de har ju såna tekniker för allt också. Inte bara starka. De vi hade sa knappt ett ord till varann när de trixade ner otympliga och tunga möbler för liten sned och skruvad trapp. Det var en väl inkörd dans bara.Jag blev riktigt imponerad när de tog två kartonger på en gång och bar dom på ryggen upp för alla trappor. Tog i hand med dom och har nog aldrig varit med om så stadigt handslag.
Men riktigt skönt att vi valde flyttfirma, hade tagit hela dagen för mig och föräldrarna.
Jösses! Vad äter kisse?
Jag hade kunnat komma billigare undan om jag haft större frysMegaras mat och sand kostar 1200/ för tre månader+
Jag hade kunnat komma billigare undan om jag haft större frysmen fyrahundra spänn per månad känns inte farligt.
Hade oerhört gärna åkt dit man vågade inte.Nyss hemkommen från trädgårdsmässan Nordiska trädgårdar. Det tog 4 timmar att gå igenom alla gångar och då var den enda pausen vi tog ett kort toabesök, ingen lunch eller fika, bara knatade på och då hoppade vi ändå över de flesta utställare som hade mat- och konsthantverk. De blev några steg på stegräknarenOch en hel del mässfynd!
Åh jag vill också till skroten!Hade besök av en kompis efter jobbet. Lyckade inte laga hennes symaskin, men vi fick sytt hennes gardiner på en av mina maskiner i alla fallSen fika och massa intressanta samtalsämnen!
Varit ute och gått/joggat en sväng och ätit lite middag.
Imorgon ska jag till skroten (tygnördars mecka) och köpa tyg![]()