Vad gör vi? Del CCXXVIII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Även idag väckt med frukost på sängen, kan lätt säga att min 8-åring gett mig det fler gånger än jag tidigare fått totalt i hela mitt liv. 😅❤️

Som idag, så vi ska rensa i trädgårdslandet och eventuellt börja så lite. 😁

Tror att jag ska åka till blomsterlandet också och köpa lite blommor till trappan.

Frukost nu, sen åka och handla mat.
Ska svänga förbi exet med barnets läsebok också, tur de inte är hemma 😅
(Nejdå, vi är inte osams)

Fint väder så ska väl ta mig ut lite också. Förhoppningsvis kan jag äta middag med bästis ikväll.

Även idag väckt med frukost på sängen, kan lätt säga att min 8-åring gett mig det fler gånger än jag tidigare fått totalt i hela mitt liv. 😅❤️

Som idag, så vi ska rensa i trädgårdslandet och eventuellt börja så lite. 😁

Tror att jag ska åka till blomsterlandet också och köpa lite blommor till trappan.
Har läst ikapp och svarar på ditt förra inlägg här.
Om du verkligen tror att du skulle må bättre av att flytta så tror jag att sonen klarar det. Det är viktigt med en mamma som mår bra.
Men vad gör att du tror att det blir bättre att flytta? Kan ha missat historia.

Jag och syster möttes i går och handlade till lunch. Hon gjorde mat, jätteduktig.
Sen var jag på fest hos en vän och det var jättetrevligt. Men sen gick vi ut och det är inte min grej här så avrundade vid midnatt. Det kanske jag ska vara glad för idag.😇

Äter frukost, lite stressad över att tappa en timme 😅
Idag ska jag bädda rent och dammsuga övervåningen, plocka in ren tvätt och städa av köket. Det jag vill är att gå ut i verkstaden igen och bygga en ny pall för att testa om jag kan lyckas göra en med snedställda ben 😂 Får nog hålla mig till vad jag borde dock, åtminstone först.
Och ikväll är det drejning igen :banana:

Och stressad över en timmes tapp. Försöker skriva inlämningsuppgift nu. Men är nervös inför i eftermiddag så lite svårt att koncentrera sig.
Det är något jag behöver lära mig, att hantera nervositet. Hitta ett bra sätt att ”landa” i det.

Hon äter på dem? När jag inte är närvarande. Hon äter på allt, inklusive mig.

Visa bifogad fil 183226
Men varför låter du henne göra det? Alltså bita dig? Har för mig att du skrivit att hon biter dig i fötterna, nu att hon "äter på allt inklusive mig".. jag kan inte så mycket om katter, men jag tror aldrig jag varit med om att man "ska" låta katten göra så? Hade blivit tokig om katten bet mig eller hade sönder mina möbler 😅

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXVII
  • Vad gör vi? Del CCXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund