Här är det söndagsnöjetHar fyllt dosetten. Lördagsnöje.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är det söndagsnöjetHar fyllt dosetten. Lördagsnöje.![]()
Ja, usch.Visst ska klockan fram i natt?
Här med. Det brukar vara tävling mellan husse och Queen om husses medicin...Här är det söndagsnöjet![]()
Har läst ikapp och svarar på ditt förra inlägg här.Även idag väckt med frukost på sängen, kan lätt säga att min 8-åring gett mig det fler gånger än jag tidigare fått totalt i hela mitt liv.
Som idag, så vi ska rensa i trädgårdslandet och eventuellt börja så lite.
Tror att jag ska åka till blomsterlandet också och köpa lite blommor till trappan.

Men varför låter du henne göra det? Alltså bita dig? Har för mig att du skrivit att hon biter dig i fötterna, nu att hon "äter på allt inklusive mig".. jag kan inte så mycket om katter, men jag tror aldrig jag varit med om att man "ska" låta katten göra så? Hade blivit tokig om katten bet mig eller hade sönder mina möblerHon äter på dem? När jag inte är närvarande. Hon äter på allt, inklusive mig.
Visa bifogad fil 183226
Det ska man inte…Men varför låter du henne göra det? Alltså bita dig? Har för mig att du skrivit att hon biter dig i fötterna, nu att hon "äter på allt inklusive mig".. jag kan inte så mycket om katter, men jag tror aldrig jag varit med om att man "ska" låta katten göra så? Hade blivit tokig om katten bet mig eller hade sönder mina möbler![]()