Tillbaka på sjukhuset efter en permission på några timmar. Idag var det 6e behandlingen av 8, så sista är på måndag. Mår så pass bra nu att jag hoppas på att kunna bli utskriven då.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, vad härligt att höra!Tillbaka på sjukhuset efter en permission på några timmar. Idag var det 6e behandlingen av 8, så sista är på måndag. Mår så pass bra nu att jag hoppas på att kunna bli utskriven då.
Spara! Ränta på ränta du vetSka få elstöd på 14 kronor, vad ska jag göra med denna förmögenhet?
Räcker inte ens till en glass ju.
Jag pratade med Lena för 40+ år sen på telefon, jag satt med i tidningsgruppen i ryttarföreningen och ville låna en av hennes bilder till ett nummer som omslagsbild. Klubbtidningen hette Gnägget, sen kom det med en invandrare med rätt dålig svenska som sa "Knäcket" och det där hade vi skitkul åt när vi försökte bena ut det hela så han döpte klubben till benknäckargänget.Jag har varit på Lena Furbergs utställning i Lahom! Helt underbar nostalgi trip och jag blev så rörd av att se utställningen och att träffa Lena och prata massor med hästjag är så glad att jag åkte.
Och skatt på detSpara! Ränta på ränta du vet![]()
Kartongerna ställer man på gräsmattan när det regnat, slänger en presenning över och bär in nästa dag, det har jag sett live (och det gick sådär).Håller på tömma släpet, vinterdäcken och ett par maskiner får stå kvar över natten. Viktigare att alla kartonger kommer in innan regnet. Kort paus för en nektarin, jag tror inte jag orkar laga någon mat idag. Orkar knappt dra upp boklådorna uppför altantrappan ens.
Råkade tippa pirran så den åkte rakt på min opererade fotknöl, gjorde såont men jag törs inte ta några värktabletter förrän jag är klar med släpet så jag inte vinglar mer. Funderar nästan på att låta även alla sabla hästtäcken i sopsäckar stå kvar över natten, men trädgårdsmöblerna ska jag iaf ta upp på altanen.
![]()
Mina jäkla boklådor höll botten på åka ur några gånger, men det är klart. Jag hade inte behövt oroa mig för några bokhyllor om boklådorna står ute i regnet.Kartongerna ställer man på gräsmattan när det regnat, slänger en presenning över och bär in nästa dag, det har jag sett live (och det gick sådär).![]()
Nä, ska du ta en massa piller så äter du innan! Seså!Mina jäkla boklådor höll botten på åka ur några gånger, men det är klart. Jag hade inte behövt oroa mig för några bokhyllor om boklådorna står ute i regnet.
Får nog räcka med vatten ikväll och snacka om att jag kommer ha träningsvärk i morgon av att klättra upp och ner på släpet, ducka för kåpan när jag kom ihåg och lyfta alla lådor.![]()
Orkar inte.Nä, ska du ta en massa piller så äter du innan! Seså!
Dricka, äta och så piller och sömn på det!Orkar inte.
Är trött, sliten och slut som artist. Försöker tvinga i mig vatten, druckit för lite idag så kommer få ont i benen annars.![]()
Orkar inte.
Är trött, sliten och slut som artist. Försöker tvinga i mig vatten, druckit för lite idag så kommer få ont i benen annars.![]()