Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om butiken följer de regler som finns så måste pengarna sättas in på samma kort som betalade i första hand.Kan du inte returnera klänningen och köpa något någon annanstans?
När jag körde hästar kors och tvärs drygade jag ut inkomsten genom att köra flyttar, ett jävla slit på ren svenska så det blev bara några enstaka, det var enklare och betydligt lättare när det man skulle flytta lastade sig självt och bäst gick det när jag hann lasta innan matte hunnit ur huset, det var aldrig nåt krångel om inte matte var med märkte jag i ett par fall och hästarna gillade att åka med mig för skåpet var rymligt och så fanns det morötter därinne.Mina jäkla boklådor höll botten på åka ur några gånger, men det är klart. Jag hade inte behövt oroa mig för några bokhyllor om boklådorna står ute i regnet.
Får nog räcka med vatten ikväll och snacka om att jag kommer ha träningsvärk i morgon av att klättra upp och ner på släpet, ducka för kåpan när jag kom ihåg och lyfta alla lådor.![]()
Jag fick nyligen pensionera min fullt fungerande iPhone 11 för att Apple inte längre skulle supporta den. Slöseri med resurser. Men telefonen ska inte ”ge upp” bara därför.Tror att min telefon håller på att ge upp. Är min telefon antik? iPhone 11. Är det fler som upplever problem?
Jag har en 12 mini som krånglat sista året men efter jag rensat den framförallt på bilder och gjort uppdateringarna så fungerar den mycket bättre. Men tydligen ska den sluta fungera nästa år? Vi får väl se vad jag gör då. Köper bara en ny om det faktiskt behövs. Har du testat att rensa på appar, bilder och videos?Tror att min telefon håller på att ge upp. Är min telefon antik? iPhone 11. Är det fler som upplever problem?
Jag har tagit bort det som inte är nödvändigt, finns gott om plats kvar. Nu är det ljudet som stökar samt att jag inte ha någon täckning alls när jag inte har wifiJag har en 12 mini som krånglat sista året men efter jag rensat den framförallt på bilder och gjort uppdateringarna så fungerar den mycket bättre. Men tydligen ska den sluta fungera nästa år? Vi får väl se vad jag gör då. Köper bara en ny om det faktiskt behövs. Har du testat att rensa på appar, bilder och videos?
Det låter ju inte så lovande. har du uppdaterat nyligen? Ibland kan ju uppdateringarna ställa till det fast det inte är meningen.Jag har tagit bort det som inte är nödvändigt, finns gott om plats kvar. Nu är det ljudet som stökar samt att jag inte ha någon täckning alls när jag inte har wifiHar kollat och det är inga driftstörningar hos Telia.
Det viktiga är också nu att operativsystemet är uppdaterat så man kan få VMA via Alert SE, det går rakt in i mobilen.Det låter ju inte så lovande. har du uppdaterat nyligen? Ibland kan ju uppdateringarna ställa till det fast det inte är meningen.
Kollade upp det och tydligen så ska iphone vara fungerande några år även efter att äpple slutat stödja dom. Dom kommer fortsätta med vissa säkerhetsuppdateringar fortfarande i ytterligare några år tydligen.
Ja, jag har den senaste uppdateringen men den har jag haft ett tag utan problem.Det låter ju inte så lovande. har du uppdaterat nyligen? Ibland kan ju uppdateringarna ställa till det fast det inte är meningen.
Kollade upp det och tydligen så ska iphone vara fungerande några år även efter att äpple slutat stödja dom. Dom kommer fortsätta med vissa säkerhetsuppdateringar fortfarande i ytterligare några år tydligen.
Bra input, jag är dock sån att jag helst skulle vilja ha en enkel gammal telefon utan alla funktioner som nästa telefon. Ju mindre jag har på den desto bättre. Jag kommer oavsett inte missa någotDet viktiga är också nu att operativsystemet är uppdaterat så man kan få VMA via Alert SE, det går rakt in i mobilen.