athena_arabians
Trådstartare
Har släpat mig upp tidigt pga jobb. Kisse var söt på soffan igår.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Går upp kanske. Skönt att ta det lugnt på morgonen...Vaknade rätt pigg för en halvtimme sen och känner knappt för att sova lite mervilket är verkligen olikt mig!
Vad.. vad gör man liksom?![]()
Nej, inte om en person tog alla. Det var inte det som var tanken. Vi brukar ställa växter på ett bord på vår våning och det är lite underförstått att man tar en, kanske två. Visst, alla kan inte veta det, det jobbar trots allt över 200 pers i huset. Men jag kan tycka att det tillhör vanligt vett att inte göra så.Svarar här eftersom den andra tråden är låst. @sthu
"Den är efterlyst på intranätet. Det spelar ingen roll varför någon tog den, man gör inte så. Man tar inte 20+ växter och vandrar iväg med."
Men är det inte bra om någon ville ha alla dina plantor?
Alla har inte det sunda förnuftet tyvärr, nästa gång sätt en liten lapp om att det är fritt fram att ta en eller två men lämna gärna brickan. Kanske kommer brickan tillbaka nu i dagarna, kanske lånade någon den för att transportera växterna hem för att dom inte hade en påse.Nej, inte om en person tog alla. Det var inte det som var tanken. Vi brukar ställa växter på ett bord på vår våning och det är lite underförstått att man tar en, kanske två. Visst, alla kan inte veta det, det jobbar trots allt över 200 pers i huset. Men jag kan tycka att det tillhör vanligt vett att inte göra så.
Ja, jag får göra det. Det har funkat i alla år tidigare men nu var det tydligen någon som tog sig friheter..Alla har inte det sunda förnuftet tyvärr, nästa gång sätt en liten lapp om att det är fritt fram att ta en eller två men lämna gärna brickan. Kanske kommer brickan tillbaka nu i dagarna, kanske lånade någon den för att transportera växterna hem för att dom inte hade en påse.
Så är det, kanske är det någon nyanställd som inte kan era rutiner där och så blev det fel helt enkelt. Du har i alla fall gjort någon väldigt glad med dina växter. Alltid något!Ja, jag får göra det. Det har funkat i alla år tidigare men nu var det tydligen någon som tog sig friheter..
Och jag blev av med alla, det var det som var planen ändå.Så är det, kanske är det någon nyanställd som inte kan era rutiner där och så blev det fel helt enkelt. Du har i alla fall gjort någon väldigt glad med dina växter. Alltid något!
Skulle bli uttråkad, men nu somnade jag om efter en stundGår upp kanske. Skönt att ta det lugnt på morgonen...