Vad gör vi? Del CCXXXII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.

athena_arabians

Trådstartare
Har släpat mig upp tidigt pga jobb. Kisse var söt på soffan igår.

20260601_215050~2.webp

Har borstat/kammat igenom katten. Hon fäller verkligen til tusen och har gjort ett tag, så nu kände jag att jag lär hjälpa till. Hon verkade ändå uppskatta det, och godis efteråt går ju alltid hem. Nu ska jag träna innan jag tar tag i resten av dagen :)

Svarar här eftersom den andra tråden är låst. @sthu
"Den är efterlyst på intranätet. Det spelar ingen roll varför någon tog den, man gör inte så. Man tar inte 20+ växter och vandrar iväg med."

Men är det inte bra om någon ville ha alla dina plantor :) ?

Svarar här eftersom den andra tråden är låst. @sthu
"Den är efterlyst på intranätet. Det spelar ingen roll varför någon tog den, man gör inte så. Man tar inte 20+ växter och vandrar iväg med."

Men är det inte bra om någon ville ha alla dina plantor :) ?
Nej, inte om en person tog alla. Det var inte det som var tanken. Vi brukar ställa växter på ett bord på vår våning och det är lite underförstått att man tar en, kanske två. Visst, alla kan inte veta det, det jobbar trots allt över 200 pers i huset. Men jag kan tycka att det tillhör vanligt vett att inte göra så.

Nej, inte om en person tog alla. Det var inte det som var tanken. Vi brukar ställa växter på ett bord på vår våning och det är lite underförstått att man tar en, kanske två. Visst, alla kan inte veta det, det jobbar trots allt över 200 pers i huset. Men jag kan tycka att det tillhör vanligt vett att inte göra så.
Alla har inte det sunda förnuftet tyvärr, nästa gång sätt en liten lapp om att det är fritt fram att ta en eller två men lämna gärna brickan. Kanske kommer brickan tillbaka nu i dagarna, kanske lånade någon den för att transportera växterna hem för att dom inte hade en påse.

Alla har inte det sunda förnuftet tyvärr, nästa gång sätt en liten lapp om att det är fritt fram att ta en eller två men lämna gärna brickan. Kanske kommer brickan tillbaka nu i dagarna, kanske lånade någon den för att transportera växterna hem för att dom inte hade en påse.
Ja, jag får göra det. Det har funkat i alla år tidigare men nu var det tydligen någon som tog sig friheter..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXVII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund