Vad gör vi? Del CCXXXII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Röjer uteplatsen på det som samlats där och ska slänga ut ett nytt ouppackat trädgårdsbord och 8 stolar i lokala köp o säljgruppen, det är iallafall ingen som kommer och hälsar på och skulle nån komma så finns det en stol och en plats i soffan. Köp ett trädgårdsbord och få stolar på köpet, typ.

Åkte hem istället för att hänga kvar på uteserveringen med kollegorna. Ångesten är lite för nära ytan just nu och jag kände att jag inte orkar idag. Men det var trevligt!
Nu är jag hemma och har bytt om till träningskläder. Väldigt skönt. Lilla katten har fått mat och jag funderar lite på om jag ska äta före eller efter träning.

På riktigt!!! Har inte varit så mycket i stugan sen jag köpte den i påskas men har sett mycket vilda djur, gulliga fågelungar osv. Sen mitt på dagen idag dyker dom här upp!! Dör 🥹❤️
1000017700.webp

På riktigt!!! Har inte varit så mycket i stugan sen jag köpte den i påskas men har sett mycket vilda djur, gulliga fågelungar osv. Sen mitt på dagen idag dyker dom här upp!! Dör 🥹❤️
Visa bifogad fil 186542
Åh, en mamma moose, då blir det till att bulla upp med bjudmorötter så du får en trädgårdsälg.:love:

Jag träffade en granne på vägen härom dagen som undrade om jag hade fått tag på nån ny trädgårdsälg, hon kan aldrig glömma synen när den förra joggade precis bakom mig och i min takt och sommarfolket trodde att han jagade mig.:laugh:

Skolavslutning och jag har sett mina elever för sista gången.
Drabbades av ångest och ställde mig långt bak i folkmassan för att orka hantera hela jippot. Smet iväg efteråt, orkade inte ge mig in i kaoset. Jag har redan sagt hej då till dem under deras sista lektioner hos mig.
Nästa vecka väntar några dagar utan elever.

Imorgon ska vi nog åka upp till huset och måla lite, tyvärr har jag lånat ut släpet så får inte med något större lass - men fylla bilen kan jag ju göra. 😁
Vart hamnade du i landet? Om du vill berätta!

Jag fick 220 spänn och vet inte hur jag ska lyckas bränna dom pengarna, jag får väl köpa en Jaguar eller nån amerikanare, eller kanske en stor herrgård och fylla stallet med arabhästar. Problem, bara problem när man fått så mycket pengar.:D
Hästar som hästar, varför inte både hästar och bilhästar??

De gula mysterisfiskarna visade sig vara guldbarber - jag tänkte nog att det var antingen sådana eller typ platys. "Neontetrorna" är ett par kardinaler och två glödtetror (tror jag). Vilken sorts mal det är vet jag inte då den har gömt sig i en tardisprydnad och vägrar komma ut, så jag fick hela prydnaden. 😅 (prydnaden åker så snart firren behagar komma ut!)
Spännande!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXVII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn