Vad gör vi? Del CCXXXII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu känner jag mig som en "snorunge" igen haha, nejvars. Nä kör på du bara och lev istället för att överleva som många andra 😁🙃.
Det är 27 år sedan jag tog studenten. Firar 25 årig bröllopsdag den 1 juli (men tja, ensam då...), har varit mamma i 24 år och sista föddes för snart 20 år sedan. Om 10 dagar har jag varit farmor i två månader! :D <3

Det är helt otroligt vad tiden går utan att man tänker på den?

NU har jag semester i fyra veckor, äntligen! ÄR SÅ trött så det är välbehövligt! I dag har jag bokstavligt talat skitont i kroppen, i hela kroppen, känns som om alla muskler är slut. Jag gick i sandaler på jobbet i dag, sådana "moderna" platta saker, de är inte så värst fotvänliga/kroppvänliga har jag insett nu :D Hur kan folk ränna runt med sådana på fötterna hela somrarna? :D

Alvedon, Diklofenak och Paraflex och en mugg varm te tänkte jag förse mig med nu.

Jag har jobbat, hundarna har varit ute och väntan på paket startar om på nytt.

NU har jag semester i fyra veckor, äntligen! ÄR SÅ trött så det är välbehövligt! I dag har jag bokstavligt talat skitont i kroppen, i hela kroppen, känns som om alla muskler är slut. Jag gick i sandaler på jobbet i dag, sådana "moderna" platta saker, de är inte så värst fotvänliga/kroppvänliga har jag insett nu :D Hur kan folk ränna runt med sådana på fötterna hela somrarna? :D

Alvedon, Diklofenak och Paraflex och en mugg varm te tänkte jag förse mig med nu.

Jag har jobbat, hundarna har varit ute och väntan på paket startar om på nytt.
Du och jag 🥳 ☀️

Nej men jag fick precis problem med att inte kunna läsa kommentarer, så nåt är det nog…
Edit: Nu blev jag utloggad??
Fejjan har haft problem länge av och till, skriver man ett svar till någon ser det ut som att programmet dött efter 3 ord trots att man fortsätter skriva och sen tar det upp till en halvtimme innan det går att skicka meddelandet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXVII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund