Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yes, Sabaton-biljetter säkrade.
Nu kan jag gå och jobba igen![]()
Det kan ha hängt ihoptrodde först det var av att läsa om @Midsommarblomster s relationsbok![]()
8,5 millimeter i Katrineholm, då fick du "en liten aning" mera.
Blev uppsagd nu. Sitter ensam i bilen.
Fick panik o gå upp bland alla kollegor o kraffsa ihop mina saker snabbt för att inte bryta ihop
Pissigt ont i ryggen när jag sitter på ett visst sätt. Ont även annars men det är uthärdligt när jag ligger ner. Bugger. och jag som ska ut till landet till midsommar. Gissar att jag fick en lindrig hjärnskakning eftersom jag fortfarande är yr och matt. Så himla dålig taming. Imorgon kommer min nya byrå från ikea, men den är naturligtvis i bitar och i vardagsrummet är redan fullt med en fåtölj, skrivbord och sängbord + att den gamla byrån står i hallen. Fattar inte hur jag ska få plats att montera den.
Om det fortfarande är lika jobbigt imorgon med ryggen så får jag väl pallra mig in. Men som sagt jag är 95% säker på att det bara är mjukdelarna.
På vilka grunder? Arbetsbrist?
Kram till dig.
Visst har du haft det på känn?
Blir du arbetsbefriad med lön?![]()
Nej det är en bok som heter Alla för en, av Maria Adolfsson (som jag läste om i någon av boktrådarna här på buke). Vad kul att det finns fler att välja på.Är det Rob Marshall serien du lyssnar på?![]()
Ja det är faktiskt det! Jag har bara inte tagit tag i det tyvärr, men nu så! Det går åt rätt håll!Det är kul att få fixa till det där sista lilla och göra hemmet till sitt eget lilla krypin.
Angående suddig bild, du har fått hjärndimma på linsen.![]()
Nej, upp med stuprör/hängrennor eller vad det nu var, minnet är något smalt! Jag vill ha sol!8,5 millimeter i Katrineholm, då fick du "en liten aning" mera.
Nu har det börjat regna igen och ska hålla på av och till hela dagen så jag sätter igång med renovering och uppspackling av en framdörr till Duetten.![]()
trodde först det var av att läsa om @Midsommarblomster s relationsbok![]()