Vad gör vi? Del CCXXXII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pissigt ont i ryggen när jag sitter på ett visst sätt. Ont även annars men det är uthärdligt när jag ligger ner. Bugger. och jag som ska ut till landet till midsommar. Gissar att jag fick en lindrig hjärnskakning eftersom jag fortfarande är yr och matt. Så himla dålig taming. Imorgon kommer min nya byrå från ikea, men den är naturligtvis i bitar och i vardagsrummet är redan fullt med en fåtölj, skrivbord och sängbord + att den gamla byrån står i hallen. Fattar inte hur jag ska få plats att montera den.

Om det fortfarande är lika jobbigt imorgon med ryggen så får jag väl pallra mig in. Men som sagt jag är 95% säker på att det bara är mjukdelarna.

IMG_20260615_114050.webp

Då är vi ombord på Tycho Brahe

Pissigt ont i ryggen när jag sitter på ett visst sätt. Ont även annars men det är uthärdligt när jag ligger ner. Bugger. och jag som ska ut till landet till midsommar. Gissar att jag fick en lindrig hjärnskakning eftersom jag fortfarande är yr och matt. Så himla dålig taming. Imorgon kommer min nya byrå från ikea, men den är naturligtvis i bitar och i vardagsrummet är redan fullt med en fåtölj, skrivbord och sängbord + att den gamla byrån står i hallen. Fattar inte hur jag ska få plats att montera den.

Om det fortfarande är lika jobbigt imorgon med ryggen så får jag väl pallra mig in. Men som sagt jag är 95% säker på att det bara är mjukdelarna.

Mjukdelar är inte så bara, även om jag förstår vad du menar :heart .

Alltså mitt bankkorrt fungerar dåligt.. Men orkar nte fixa nytt. vad använder man för något för att lägga in kortet i mobilen s jag kan betala med mobilen?

Har samsung

Och har noll koll...

Sen tycker ´jag kortet borde vara tacksam och låta chippet fungera så det faktiskt används.. :p

Det är kul att få fixa till det där sista lilla och göra hemmet till sitt eget lilla krypin.

Angående suddig bild, du har fått hjärndimma på linsen.:D
Ja det är faktiskt det! Jag har bara inte tagit tag i det tyvärr, men nu så! Det går åt rätt håll!

När jag flyttade hit blev det ju ett släp så möblerna var ju ett hopplock liksom och det är alltid svårt att göra det mysigt då. Speciellt i en lägenhet med öppen planlösning mellan vardagsrum och kök. Blir tokig på det tyvärr. Men nu vill ja ha det mysigt!!!

Ja det måste vara hjärndimma haha :D

Köpte spagetti på ica. Öppnade den och den såg konstig ut. Tänkte att det väl bara var utseende liksom. Kokade den och den ”exploderade” till två miljoner små bitar och blev typ gröt? 😅

Så nu har jag reklamerat och fick som svar att ”Din bonuscheck kommer aktiveras om tre dagar.” Oklart vad för bonuscheck eftersom jag förväntade mig att få pengarna tillbaka. Kanske kommer i form av bonuscheck istället? Det återstår att se, I guess. 😅

Bild på spagettin i fråga:
IMG_0667.webp

8,5 millimeter i Katrineholm, då fick du "en liten aning" mera.:up:

Nu har det börjat regna igen och ska hålla på av och till hela dagen så jag sätter igång med renovering och uppspackling av en framdörr till Duetten.:)
Nej, upp med stuprör/hängrennor eller vad det nu var, minnet är något smalt! Jag vill ha sol!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXVII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund