Vad gör vi? Del CCXXXII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Uppror inombord. Utåt allvarlig och klar.

Vedmannen dök upp idag för att stapla. Turligt nog såg jag honom gå mot veden och gick dit. Frågade om han inte förstått vad avkomma sagt. Då invände han att han fixat till de staplar som var vingliga. Och ansåg därmed att saken var ur världen . Du har fått sparken. Fortsatta invändlingar. Du har fått sparken. Du är inte välko0mmen här.
Då gick han in i gästhuset. Jag stod utanför och väntde. När han dröjde gick jag in för att kolla. Då sitter han i godan ro och scrollar i en fåtölj. Fick argumentera rätt rejält för att få ut honom därifrån. Han hade ju två öppnade drickor som han inte kunde bära. Inte mitt problem. Pappan(skjutsen) svarade inte i telefon. Inte mitt problem. "du får väl börja gå och möta honom"

Finns den här människan på riktigt???
Jag har ont i magen. Det tär på de mentala krafterna att vara arg men civiliserad.

Sådär. Pyst klart

Helt galet trött idag. Kört närmare hundra mil med bilen de senaste dagarna och det märks verkligen. Idag är hjärnan helt slut.
Har latat mig, plockat blommor, promenerat med sonen på cykel, tvättat lite och tittat på bamsefilm med sonen. Lagom ansträngande.

Får se om jag tar ett träningspass sen, vore skönt om jag hittade den energin någonstans. 🫩😅

20260625_180123.webp
maten var sisådär
Väljer nog nån annan food trucks imorgon

Har nu lärt mig att DIREKT känna av minsta lilla när min bil har en spole på väg att ge sig, borde lära mig byta såna själv eftersom Biltema antingen säljer ren skit alt. Nått fel på min bil som "käkar" dem. Då hade jag sluppit ta sambons bil som höll på att både grilla, steka och koka mig på väg till jobbet. Typ 100 grader-bastu ish med skinnklädsel och seg AC....Förhoppningsvis (och troligtvis) lite svalare när jag ska hem om några timmar och sen ledig till söndag kväll 😌.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXVII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund