Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hämtat tvätten och gjort klart det sista. Lite surt att städa när andra lämnar en svinstia efter sig. Ska bli skönt att kunna tvätta som jag vill i fortsättningen.Ska snart ner till tvättstugan och hoppas ingen varit till förråden och då tryckt till tvättstugedörren. Den går i lås kl 22 och min tvätt var inte torr så jag låter den gå 30 minuter till från 21:50.
Hehehe, välkommen till 60-talet, AC vad var det för nåt, nä KD gäller och sen inte glömma sätta sig på handduken när man badat och solen värmt galonsätena i grannens Amazon annars sa det "Fräääs" och blev stekt skinka.![]()
Nejdå och många bilar som inte är äldre än 10 år saknar ac, min Pv från 61 saknar definitivt ac, stolarna har galon i ytterkanterna så det gäller att passa sig så man inte grillar röven.Haha behöver ju inte ens backa så långt.
Nejdå och många bilar som inte är äldre än 10 år saknar ac, min Pv från 61 saknar definitivt ac, stolarna har galon i ytterkanterna så det gäller att passa sig så man inte grillar röven.![]()
Ja den speciella lukten av underredsmassa, impregnerad dämpmatta, galon och varm motor och lite bensin den lukten glömmer man aldrig och hade bilen stått i solen ett tag och man öppnade dörren kunde bensindoften slå emot den som öppnade med full kraft, täta kupèer fanns inte.Precis, minns saabarna man växte upp med, den typiska doften av het sommarbil (jag är född -87 för övrigt, så ett tag sen ändå). Aj aj värmer redigt jo
Lustans lakejer och Noice har jag aldrig hört eller sett innan
Det räcker för mig att ha fuktiga kläder under dagen. Jag behöver inte ta på mig fuktiga kläder...Jag har precis tvättat färdigt uniformen jag behöver imorgon men jag VÄGRAR knäppa på handdukstorken för att torka den. Antar att det finns värre straff än att eventuellt dra på sig en fuktig t-shirt och brallor i värmeböljan, och i värsta fall så får en väl inse att om huvudet är dumt fårkroppen lida som vanligt.![]()
![]()
Ja om en kvart här. Har vaknat 4.30 både igår och idag. Jaja sova gör man tillräckligt i graven brukar man ju säga...Jahopp. Snart får man gå upp.