Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va dumt! Det var helt galet med blixtrar och dunder och ösregn. Nu är det typ 30 grader med moln och fukt i luften.Skitväder! Det går över mig![]()
Ja dom blir stora, när man "kommer under skinnet" på dom har man en vän för livet som aldrig sviker, i hagen var han rena plåstret och ville helst gå med mulen på axeln på mig, bonden fattade inte varför jag kunde behandla honom som en lekfull kelig kattunge.Men de är himla fina. Mor min födde upp en sån korsning och herregud så stor han blev, Oden döpte vi honom till
.
Jag har också just ätit sushi! Gjorde självKropp som gått med på en rejäl löputmaning, sommar och sol och sagolik mat! Ibland är det gött att vara männska.
Visa bifogad fil 187359
Ja dom blir stora, när man "kommer under skinnet" på dom har man en vän för livet som aldrig sviker, i hagen var han rena plåstret och ville helst gå med mulen på axeln på mig, bonden fattade inte varför jag kunde behandla honom som en lekfull kelig kattunge.
Alltså det var ju skönt med regn osv, men nu blev det luftfuktighet 1000 % OCH varmt![]()
Ja, verkligen - 28 grader här men känns som det dubbla...Alltså det var ju skönt med regn osv, men nu blev det luftfuktighet 1000 % OCH varmt![]()
Känns som det inte är helt oki om du fryser i 26 grader.Brr, fryser. Det öste ner här ett tag. Jag låg i sängen och kurade. Katten kom in och ville krypa under täcket vilket hon gör på vintrarna. Det var nästan som jag funderade på vinterdunet. 26 inne 21 ute. Det var kort men intensivt och nu börjar tom solen titta fram lite.