Lite varmare nu på kvällen
Varning för skyfall imorgon
Gör inget när man är ledig
Varning för skyfall imorgon
Gör inget när man är ledig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här, har också 28 grader inne. Blir helt knäckt av denna värmen.Funderar på om jag ska plocka fram en madrass och sova på balkongen i natt. Trots korsdrag osv osv har jag bara lyckats få ner temperaturen inne till 28.![]()
Jag som tyckte att de slogs alldeles för mycketAvverkat massor på min "att göra lista" så nu kan jag fylla på den igen
Sett nya och sista Avatar filmen och tycker nog att den är den bästa av allihopa faktiskt. Inte bara krig hela tiden. Nu ska jag ta en dusch och sen försöka sova. Jobb i morgon och klockan ringer vid 05.
jag tyckte dom slogs mycket mer i dom andraJag som tyckte att de slogs alldeles för mycket![]()
Tur att likör sällan njutes i så stora doser! Det blir en pilotstudie. (Så småningom kan du sälja ditt utsökta recept till hotellet.Har precis varit ute med katten för att plocka fläder, men det gick plötsligt snabbt att kuta hem för det började duggREGNA! KATTastrofen!
Jag är väldigt sent ute dock så om jag ska göra fläderblomslikör får det bli en mycket liten sats.
Sant det i och för sig!Tur att likör sällan njutes i så stora doser! Det blir en pilotstudie. (Så småningom kan du sälja ditt utsökta recept till hotellet.)
Låter ljuvligt!Sant det i och för sig!Nästa år ska jag komma ihåg att skörda mina egna rosa fläderblommor också, så ser det snyggt ut med.
Hotellet gör för övrigt de bästa hallon och jordgubbslikörerna jag smakat!![]()
Jag har bränt mig. Rätt rejält.
Trots spf 50. Har slarvat med att smörja in mig.. Jag borde inte gå ut utan heltäckande kläder.