Kom från veckans sista möte precis. Och då får jag nytt möte på fredag. Blev förvånad. Tryckte ja, finns ändå några här som jobbar 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska jag posta till digIrriterande. Överallt skänker folk bort sin rabarber men den går inte att köpa i affär just nu verkar det som.
Laziza har Malmös bästa mat tycker jagBörjar Malmö besöket med lite mat.
I höst borde jag ju hamna i din stad nångång så vi kan dricka kaffe eller äta lunch.På kontoret i stan.
Nu måste jag försöka hitta något öppet lunchställe så att jag orkar reta kollegerna även i eftermiddag.
Kan man verkligen ha vida byxor när tunikan går över knäna som jag nu insett att den gör?
Du kan verkligen ha precis vad du vill och vad du tycker om. Ingen annan ska bry sig.Kan man verkligen ha vida byxor när tunikan går över knäna som jag nu insett att den gör?
Exakt, ingen annan ska bry sig, jag använder ju numera nästan alltid mina egenhändigt konstruerade och uppsydda jobbarleggings i kompressionsmaterial och inte tusan byter jag om för att först besöka tippen och sen handla mat på hemvägen, är det nån som lider av det får dom väl avlida då.Du kan verkligen ha precis vad du vill och vad du tycker om. Ingen annan ska bry sig.
Det kan vara riktigt intressant, speciellt när man vet vem personen är och hur imagen sett ut utåt, jag fick en hint om att läsa en dom om en person jag hört en hel del om men inte riktigt trott,,,,, det var mycket värre faktiskt. Tack och lov har jag bara haft med honom att göra vid ett enda tillfälle men jag fick känslan av att, njäee, den där luktar fulspelare om och magkänslan var rätt.Läser domar. Det är bara att konstatera att alla inte accepterar våra gemensamma spelregler.