Vad gör vi? Del CCXXXII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom från veckans sista möte precis. Och då får jag nytt möte på fredag. Blev förvånad. Tryckte ja, finns ändå några här som jobbar :D

Börjar Malmö besöket med lite mat.

Bifogade filer

• IMG_20260630_113726.webp
    IMG_20260630_113726.webp
    66,2 KB · Visningar: 34
Du kan verkligen ha precis vad du vill och vad du tycker om. Ingen annan ska bry sig.
Exakt, ingen annan ska bry sig, jag använder ju numera nästan alltid mina egenhändigt konstruerade och uppsydda jobbarleggings i kompressionsmaterial och inte tusan byter jag om för att först besöka tippen och sen handla mat på hemvägen, är det nån som lider av det får dom väl avlida då.👆;)

Läser domar. Det är bara att konstatera att alla inte accepterar våra gemensamma spelregler.
Det kan vara riktigt intressant, speciellt när man vet vem personen är och hur imagen sett ut utåt, jag fick en hint om att läsa en dom om en person jag hört en hel del om men inte riktigt trott,,,,, det var mycket värre faktiskt. Tack och lov har jag bara haft med honom att göra vid ett enda tillfälle men jag fick känslan av att, njäee, den där luktar fulspelare om och magkänslan var rätt.

Helt slut nu. Har grejat i arkivet hela dagen och nu gjorde jag en sista dammsugning och torr och våttorkning. Så sinnessjukt mycket silverfiskar.
Nu har jag bara typ... 3 lådor kvar. Men de var jag tvungen att måttbeställa så väntar på att de ska komma, förhoppningsvis i morgon så jag kan slippa vara där nere i mörkret sen.

Det ser ut som en tornado dragit fram. Jag måste packa in en massa kläder i sellphy påsen och lämna in den på posten och hämta ut min nya kattrygga. Fixa med sängbord och fåtölj. Bygga en ikea byrå. Ringa till tipptapp och få de gamla bortforslade. Just nu känns det som ett glidpussel. Måste börja i någon ände men känner mig helt handlingsförlamad. Just det och byta sängben på sängen så inte bordet blir för högt. Bra med det är att jag kommer åt att städa golvet under sängen.

Varit i en grannkommun och cykelturfat. Stället där jag brukar köpa glass var stängt så jag köpte på Willys i stället, en Daimstrut.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXVII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund