Bh:nHade klänning utan fickor när jag städade och ville lyssna på musik i mobilen. Landade till slut i att stoppa mobilen i en hundbajspåse som jag knöt fast runt halsen med ett presentsnöre. Väldigt chict!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bh:nHade klänning utan fickor när jag städade och ville lyssna på musik i mobilen. Landade till slut i att stoppa mobilen i en hundbajspåse som jag knöt fast runt halsen med ett presentsnöre. Väldigt chict!![]()
Här är en till som fått försöka hantera dessa för mig själv, det går över, det vet du. Du vet allt det logiska även om det inte känns så just nu. Andas och tänkt på något som gör dig gladHar jordens värsta panikångestattack vid otroligt dåligt tillfälle. Vill typ dö. Kan nån tala lite lugnande till mig tack?
Herregud vad gulliga ni ärDet hjälper när fler berättar att de vet hur det känns, konstigt för jag önskar ingen, absolut ingen den här vidriga känslan.
Klart man vågar. Vad är det värsta som kan hända? Man kan alltid flytta tillbaka igen i värsta fall!Varit inne i Norrköping några timmar idag som fick mig att söka bland arbetsförmedlingens jobbannonser - det är så fint där!
Hittade en annons som verkade intressant även om det inte var inom det område jag hade tänkt mig. Men hur törs man chansa på att flytta till en annan stad? Tänk om man inte trivs!![]()
Problemlösning at it's bestHade klänning utan fickor när jag städade och ville lyssna på musik i mobilen. Landade till slut i att stoppa mobilen i en hundbajspåse som jag knöt fast runt halsen med ett presentsnöre. Väldigt chict!![]()
Jag säger samma till dig som jag sagt till andra som övervägt att flytta iväg. Om du ångrar dig står gamla stället kvar.Varit inne i Norrköping några timmar idag som fick mig att söka bland arbetsförmedlingens jobbannonser - det är så fint där!
Hittade en annons som verkade intressant även om det inte var inom det område jag hade tänkt mig. Men hur törs man chansa på att flytta till en annan stad? Tänk om man inte trivs!![]()
Sagt mitt i ett möte -oj det ringer i min BH.
Säkert, man brukar blanda 10 till 20% förtunning I färgen och inte tvärt om, täckningen blev,,,,inte bra.Eller så var det någon okunnig som gjort det.
Härligt!På landet.
Ätit glass. Ganska mätt men te och macka lockar![]()
Stallet imorgon bitti, sedan åker vi ut och seglar några dagar på tisdag![]()
Har jordens värsta panikångestattack vid otroligt dåligt tillfälle. Vill typ dö. Kan nån tala lite lugnande till mig tack?
Herregud vad gulliga ni ärDet hjälper när fler berättar att de vet hur det känns, konstigt för jag önskar ingen, absolut ingen den här vidriga känslan.