Vad gör vi? Del CCXXXIII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit inne i Norrköping några timmar idag som fick mig att söka bland arbetsförmedlingens jobbannonser - det är så fint där! 😭

Hittade en annons som verkade intressant även om det inte var inom det område jag hade tänkt mig. Men hur törs man chansa på att flytta till en annan stad? Tänk om man inte trivs! :nailbiting:
Klart man vågar. Vad är det värsta som kan hända? Man kan alltid flytta tillbaka igen i värsta fall! 😁

Varit inne i Norrköping några timmar idag som fick mig att söka bland arbetsförmedlingens jobbannonser - det är så fint där! 😭

Hittade en annons som verkade intressant även om det inte var inom det område jag hade tänkt mig. Men hur törs man chansa på att flytta till en annan stad? Tänk om man inte trivs! :nailbiting:
Jag säger samma till dig som jag sagt till andra som övervägt att flytta iväg. Om du ångrar dig står gamla stället kvar.

Pustar ut efter härligt bröllop (inte mitt hehe) i den Blekingska skärgården, underbart väder och härlig fest. Men fy vad jag alltid saknar mina föräldrar när jag är i närheten av hembygden. Lättare att hålla ifrån sig när man är hemma i Malmö.

En av två svalor som helt klart gillar att det sitter random sittspikar monterade på väggen i stallet.

IMG_9998.webp

Herregud vad gulliga ni är❤️ Det hjälper när fler berättar att de vet hur det känns, konstigt för jag önskar ingen, absolut ingen den här vidriga känslan.

Har du sett TV-serien Ted Lasso? Den tar upp psykisk ohälsa (bla panikångest) på ett väldigt bra sätt och visar verkligen att ingen är immun.

Det är dessutom bland det bästa feelgood jag hittat på senare år :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXIX

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn