Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den vill jag se men inte hittat. Vilken streamingtjänst?Har du sett TV-serien Ted Lasso? Den tar upp psykisk ohälsa (bla panikångest) på ett väldigt bra sätt och visar verkligen att ingen är immun.
Det är dessutom bland det bästa feelgood jag hittat på senare år![]()
Den vill jag se men inte hittat. Vilken streamingtjänst?
En av få jag inte har. Men kanske får bli den småningom.Den finns på Apple och jag har Apple via Prime. Värt varenda krona!![]()
Båda hundarna har gått och lagt sig i sängen och ligger nu och stirrar envist på mig![]()
Hon är väl klar men väntar på placeringJag fick just se i mitt flöde på fb att England kommer få sin första dövblinda läkare inom kort. Så vad folk anser är ”omöjligt att anpassa” säger nog minst lika ofta saker om människors fördomar som om faktiska möjligheter att anpassa för att tillgängliggöra ett yrke/en person för ett yrke. Självklart finns undantag men det gör inte att uttalandet som det här samtalet startade av inte är problematiskt och ableistiskt.
En av få jag inte har. Men kanske får bli den småningom.
TydligenOuppfostrad matte, eller?![]()
...Jaaa den BÄSTAHar du sett TV-serien Ted Lasso? Den tar upp psykisk ohälsa (bla panikångest) på ett väldigt bra sätt och visar verkligen att ingen är immun.
Det är dessutom bland det bästa feelgood jag hittat på senare år![]()
Klassiker!Jag har gått och lagt mig och börjat titta åå Cityakuten i brist på annat att se. Oväntat okej ändå.
Sjukt mysko typ alltsåHar nu varit ute runt en timme och utforskat grannskapet i halvmörkret med Kim. Jag försökte få det till att vi kunde sitta i trädgården en stund istället men eftersom ingenting intressant händer den här tiden på dygnet vill han hellre ut och smyga.
Alltså vet ni hur svårt det är att inte se jävligt mysko ut när man promenerar en katt på kvartersgata medan alla typ håller på att gå och lägga sig?
Ingen ser ju katten bakom de låga stenmurarna och buskarna liksom, utan här står en skum, sliten människa och glor på ingenting i tio minuter - och eftsrom katter gör som de vill kan hon plötsligt vara tillbaka igen en kvart senare. Ibland spanar hon upp i träd och ibland in under bilar. Ibland står hon mitt på gatan, ibland sätter hon sig på trottoarkanten. Ska man ringa polisen, tro?![]()