Vad gör vi? Del CCXXXIII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade planerat för tjejkväll imorgon. Vi är fem stycken som umgås, det blir inte ofta vi lyckas. Jag tror jag bjöd in för kanske 6 veckor sen. Alla kunde. En avbokade tidigare i veckan. När jag skrev vilken tid dom kunde komma imorgon avbokade nästa och en tredje hoppade också gärna över.

Jag har längtat, planerat och fixat. Är verkligen superledsen och får sitta ensam och glo imorgon med ett överflöd av snacks som jag inte ens vill ha 🤷🏻

Hade planerat för tjejkväll imorgon. Vi är fem stycken som umgås, det blir inte ofta vi lyckas. Jag tror jag bjöd in för kanske 6 veckor sen. Alla kunde. En avbokade tidigare i veckan. När jag skrev vilken tid dom kunde komma imorgon avbokade nästa och en tredje hoppade också gärna över.

Jag har längtat, planerat och fixat. Är verkligen superledsen och får sitta ensam och glo imorgon med ett överflöd av snacks som jag inte ens vill ha 🤷🏻
Inte okej att göra så :mad:. Eftersom du hade handlat maten antar jag att de inte brukar hoppa av på det viset?? Hade de glömt, eller vad hände?

Fy tusan så dåligt. (Om det inte finns giltiga anledningar)
Känner med dig.

Men ruskigt dålig stil! Jag förstår att det gör ont. :(

Inte okej att göra så :mad:. Eftersom du hade handlat maten antar jag att de inte brukar hoppa av på det viset?? Hade de glömt, eller vad hände?
Jag har bara köpt snacks och bubbel så inget som blir dåligt.

Den första fick ingen barnvakt (ok ursäkt, men hon hade iofs enormt mycket tid för att ordna det), den andra hade planerat in jobb+ annat (ställde in idag.), den tredje avstod gärna för att hon hade annat att göra 🤷🏻
Fy tusan så dåligt. (Om det inte finns giltiga anledningar)
Känner med dig.
❤️
Men ruskigt dålig stil! Jag förstår att det gör ont. :(
Jo, jag har dessutom planerat så jag är utan bil imorgon då jag ändå inte behövde den, så det finns ingen möjlighet för mig att hitta på något annat. Hade också kunnat umgås med särbon/sambon som jag inte varit med sen förra helgen men får istället göra ingenting. Well, det behöver alltid städas eller något 🤷🏻

Jag är inte ens varm och har ändå svettats hela dagen, jag är så less på dessa biverkningar nu. Ska testa gå ned i dos på medicinen till veckan enligt läkaren på mottagningen, så jag hoppas verkligen att det fungerar bättre då.
Är riktigt jobbigt att vara någon annan stans än hemma då svetten rinner, brukar verkligen inte vara såhär.
Men jag vill verkligen behålla effekten av den. Så svårt!

En kompis till mig hade bjudit in flera grannar på grillkväll. Köpt hem en massa mat, snacks och ordnat men ingen kom trots att de tackat ja. När hon ringde hade de andra alternativ som de heller gick på så hon satt själv med en massa mat och grät. Ingen hade ens brytt sig om att ringa och avbokat kvällen.

Så väldigt dåligt skött av dina vänner och hennes grannar, hon bjöd aldrig in dem fler gånger.

En kompis till mig hade bjudit in flera grannar på grillkväll. Köpt hem en massa mat, snacks och ordnat men ingen kom trots att de tackat ja. När hon ringde hade de andra alternativ som de heller gick på så hon satt själv med en massa mat och grät. Ingen hade ens brytt sig om att ringa och avbokat kvällen.

Så väldigt dåligt skött av dina vänner och hennes grannar, hon bjöd aldrig in dem fler gånger.
Lite så känner jag faktiskt. Det är inte första datumet jag försökt med heller så jag fick anstränga mig för att alla skulle kunna. Nu får dom bjuda in sig själva.

Väntar ihärdigt på att min vårdkontakt på sjukhuset ska ringa, hoppas på att hon fått svar av läkaren gällande mina biverkningar på medicinen.
Jag är så evinnerligt glad över att jag inte äter, och aldrig har behövt äta några andra mediciner än några pencillinkurer utspridda på en himla massa år, nu var det väldigt länge sen och det tänker jag fortsätta med, ja att låta bli mediciner alltså.

Jag är arg! Förbannad!
Maken har semester. Gissa vem som ringde och vill ha in honom på jobb imorgon? :meh: "Vi har ingen annan" buhuuu synd för er att ni planerar som bajskorvar. Men nej då, maken ställer upp. Som vanligt. Utan extra ersättning. Som vanligt.

Ring facket säger jag. Nånting utöver det vanliga bör arbetsgivaren erbjuda när han avbryter sin semester för jobb..
Låter ungefär som när jag bodde på förra stället, bara för att jag arrenderade och mest jobbade på deras gård betydde inte att jag var livegen och dom kunde tvinga mig att avbryta jobb hos andra, jag hade ju för f*n firma och ett ansvar gentemot dom som stod på kö och det var där det brast när jag inför andra läxade upp hyresvärden och började leta efter ett eget ställe. Man måste sätta ner foten rejält för att vissa ska fatta!!!!!! :rage:

Lite så känner jag faktiskt. Det är inte första datumet jag försökt med heller så jag fick anstränga mig för att alla skulle kunna. Nu får dom bjuda in sig själva.
Jag har varit med om samma sak så det extra ouppackade trädgårdsbordet och högen med stolar som också var nya sålde jag, tydligen är jag helt ointressant och då får det vara så, jag håller inte på med skvaller eller har nåt smaskigt att berätta så jag är nog inte intressant nog att umgås med. Jaja, jag är van.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXIX

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund