Vad gör vi? Del CCXXXIII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det här är alltså inte vad en lägenhet kostar, utan vad jag är beviljad att hyra för. Jag skulle inte vilja hyra för halva summan ens..
För står dig, det är en väldigt stor summa att lägga på boende. Jag skulle vilja bo billigare och lägger mindre än 1/3 av min inkomst på boende.

Väntar på telefonmöte, ringer ca 10. Hur länge anser ni ca 10 är?
Jag hade behövt gå ner och handla, och göra något annat än bara sitta och vänta.
Är det vården kan kl 10 tyvärr vara hela dagen, eventuellt hela nästa vecka också. Ibland får de inte tid avsatt i sitt schema för telefonsamtal även om det bokas in att de ska ringa, stackrarna.

I andra fall skulle jag nog räkna med att klockan inte är tio längre.

Just hemkommen från naprapaten, han var definitivt fredagstaggad :cautious: :laugh: men trots allt var det skönt med en genomgång, jag har inte varit där på ett tag pga jobb och att han haft semester.

Kisse var ut en sväng på morgonen och efter gårdagens åskväder är allt blött... dvs hon håller på att torka sig på mitt duntäcke nu :meh:
Kisse här har också rapporterat hur DÅLIGT 🙀💦 väder det är varje gång hon kommit in i natt (kattlucka). Ändå har hon tydligen måst gå ut igen. Och igen 😴

Är det vården kan kl 10 tyvärr vara hela dagen, eventuellt hela nästa vecka också. Ibland får de inte tid avsatt i sitt schema för telefonsamtal även om det bokas in att de ska ringa, stackrarna.

I andra fall skulle jag nog räkna med att klockan inte är tio längre.
Gäller AF, vården hade jag haft full förståelse för. Till saken hör att hon på AF själv sa att hon glömt höra av sig till mig på ett annat möte i måndags, där vi nu bokade detta plus ett till telefonmöte med en till instans.

Jag tycker inte jag ska behöva jaga andra på telefon heller när de bokar möte, men får väll göra det ändå. Himla trött på ett år snart av att jaga vård, AF, FK, brottsoffermyndigheten osv osv. Helt otroligt

Varit på Ica Kvantum och kollat inför morgondagens storhandling tillsammans med mamma. Köpte hushållspapper och två frysrätter.

Ätit frukost, joggat och inhandlat fleckedrecke till kvällens tjejträff.
Mobilen ska snart lämnas till killen som har krånglat till det och jag är lite nervös. Pappa är dock ett bra och kunnigt stöd.

Lyckades somna upp igen med hjälp av tablett men nu känner jag mig som gårdagens kalla gröt. På vägen tillbaka till sängen trillade ett mjölpaket ner så nu ligger det drivor av mjöl överallt. Funderar dock på att gå och hämta ut mitt paket först och sedan ta ett krafttag och städa och fixa hemma. Bit för bit liksom.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXIX

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund