Ibland gör man något rätt
Men jag tackar och tar emot.
Fredag och bara ta det lugnt
Men jag tackar och tar emot.
Fredag och bara ta det lugnt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det här är alltså inte vad en lägenhet kostar, utan vad jag är beviljad att hyra för. Jag skulle inte vilja hyra för halva summan ens..Tycker lägenheterna i "mitt" hur är fyra och då kostar en tre hälften så mycket.
Helt generellt brukar man väl räkna med att bruttoinkomsten ska vara tre gånger så stor som hyran?Det här är alltså inte vad en lägenhet kostar, utan vad jag är beviljad att hyra för. Jag skulle inte vilja hyra för halva summan ens..
För står dig, det är en väldigt stor summa att lägga på boende. Jag skulle vilja bo billigare och lägger mindre än 1/3 av min inkomst på boende.Det här är alltså inte vad en lägenhet kostar, utan vad jag är beviljad att hyra för. Jag skulle inte vilja hyra för halva summan ens..
Är det vården kan kl 10 tyvärr vara hela dagen, eventuellt hela nästa vecka också. Ibland får de inte tid avsatt i sitt schema för telefonsamtal även om det bokas in att de ska ringa, stackrarna.Väntar på telefonmöte, ringer ca 10. Hur länge anser ni ca 10 är?
Jag hade behövt gå ner och handla, och göra något annat än bara sitta och vänta.
Ja och det är vi inte ens i närheten av. Inte ens med min nya lön (som de inte vet om).Helt generellt brukar man väl räkna med att bruttoinkomsten ska vara tre gånger så stor som hyran?
Kisse här har också rapporterat hur DÅLIGTJust hemkommen från naprapaten, han var definitivt fredagstaggad![]()
men trots allt var det skönt med en genomgång, jag har inte varit där på ett tag pga jobb och att han haft semester.
Kisse var ut en sväng på morgonen och efter gårdagens åskväder är allt blött... dvs hon håller på att torka sig på mitt duntäcke nu![]()
Då måste det väl ändå vara någon typ av felskrivningJa och det är vi inte ens i närheten av. Inte ens med min nya lön (som de inte vet om).
Gäller AF, vården hade jag haft full förståelse för. Till saken hör att hon på AF själv sa att hon glömt höra av sig till mig på ett annat möte i måndags, där vi nu bokade detta plus ett till telefonmöte med en till instans.Är det vården kan kl 10 tyvärr vara hela dagen, eventuellt hela nästa vecka också. Ibland får de inte tid avsatt i sitt schema för telefonsamtal även om det bokas in att de ska ringa, stackrarna.
I andra fall skulle jag nog räkna med att klockan inte är tio längre.
Samma här, dåligt jaktväder enligt min gammeltant som ser uppmanande på mig som om jag ska fixa vädret åt henne...Kisse här har också rapporterat hur DÅLIGTväder det är varje gång hon kommit in i natt (kattlucka). Ändå har hon tydligen måst gå ut igen. Och igen
![]()
Första klar!@Hermelin vad tror du, ska vi slutföra 2 saker från vår sommarlista imorgon?
9,45-10,15 och sen är det kört, passa tider klarar många inte av längre.Väntar på telefonmöte, ringer ca 10. Hur länge anser ni ca 10 är?
Jag hade behövt gå ner och handla, och göra något annat än bara sitta och vänta.
Det tror jag inte att de har.Då måste det väl ändå vara någon typ av felskrivning? Har de ens så dyra lägenheter?