Ingen åska här, men det ÖSREGNAR.Åskar rejält runtomkring! Regnar lite lätt här bara. Sitter inne och läser och håller koll på om det kommer närmare eller inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen åska här, men det ÖSREGNAR.Åskar rejält runtomkring! Regnar lite lätt här bara. Sitter inne och läser och håller koll på om det kommer närmare eller inte.
Vad står det angående torktid? Jag limmade en kattlucka på en dörr för några år sedan. Det fanns inte tillräckligt med material att skruva i pga att det är en modern innerdörr. Det tog MÅNGA timmar innan det var torrt. Minns att jag fick "stötta upp" så kattluckan höll sig på plats medan det torkade. Men det har hållit väldigt, väldigt bra. Exakt vilket lim jag använde vet jag inte, men det var också två tuber som blandades.
Ja, det låter ju lite märkligt.Det står 5 minuter. Men nu limmade jag det igen och så får det stå i 24 timmar eller mer. Det konstiga är att tuberna är liksom smetiga från förra gången jag använde dem, vilket var för några månader sedan. Det är därför jag ser på det med misstanke.
Det är den här jag köpte
https://www.clasohlson.com/se/Power-Epoxy-Loctite/p/34-8916
Den fungerade inte heller med att limma ihop min gamla byrå. Så jag misstänker att det är något fel.
Åh, Islay som är så fint. Jag har tillbringat en vecka där för en del år sen. Fantastiska vandringsvägar.Det ekar tomt även på min jobbfront så jag slösurfar en stund i väntan på nästa möte. Känner mig helt dränerad på energi för andra dagen i rad vilket är synnerligen irriterande. Tror jag ska ta lite sista minuten-ledigt och ta en långhelg på Islay med den lilla husbilen - vi var på Arran med den i helgen som gick men det var så hopplöst dåligt väder (alltså även med skotska mått mätt, det säger ändå en hel del...) att vi är sugna på lite revanschVäderprognosen säger 22 grader och strålande sol på Islay i helgen samt nästa vecka, så det känns lovande!
Jag besökte våran igår och fick ett "Heeej" och ett solskensleende som gick i moln när jag klev ur och det fortsatte med "och vad kommer du med för skit idag då, tror du det bara är att slänga allt i containern"Tippen avklarad
Tack och lov
Sen ska en del till vanliga återvinningen
Man får alltid vila ledig dag.Om man blir väckt 05:00 på semestern för att folk ska å jobba får man vila på lunch n då?
Varför skulle man inte få det?Om man blir väckt 05:00 på semestern för att folk ska å jobba får man vila på lunch n då?
Vad är det som inte går?Alltså jag ger upp på BankID, det här kommer aldrig att gå.
Alltså jag ger upp på BankID, det här kommer aldrig att gå.
Nix, det går inte eftersom mitt gamla BankID har gått ut. Jag trodde att det skulle fungera men icke sa nicke. Jag måste personligen trava in på banken, och det är ju jättelätt.Du kan använda ditt pass och face rec, det gjorde jag när allt annat krånglade. Fungerade jättebra.
Att förnya/skapa nytt med passet. Jag måste ha tillgång till internetbanken för det tydligen, och det är ju det som är hela problemet från början, att jag inte kommer in där utan bankID.Vad är det som inte går?